RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ریال یکماهه ۲۵ درصد بی ارزش شد

نشست مدیر عامل بیمه آسیا با مسئولان سرپرستی استان اصفهان

عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید

انتصابات در بانک ایران زمین

بانک ملی ایران باید به یک سوپرمارکت خدمات مالی تبدیل شود

بازار سرمایه با چالش مالیاتی در لایحه بودجه مواجه شده است؟

غول بدهی جهان را می‌بلعد؟

خروج بافت را از بن‌بست اشتغال

ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی با تسهیلات بانک مسکن

بازدید مدیرعامل بانک توسعه صادرات از شرکت صادر‌کننده نمونه کشوری

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

سفر مدیرعامل بانک سینا به کرمان

هدف بانک سینا ارائه خدمات با کیفیت است

۱۳:۶ - ۱۳۹۹/۵/۲۵کد خبر: 309581
ایستانیوز:مدیرعامل بانک سینا با سفر به استان کرمان و دیدار با همکاران این شهر گفت: هدف و اولویت اصلی بانک سینا، ارائه خدمات نوین و با کیفیت و توجه ویژه به اصول مشتری مداری و رفتار حرفه ای کارکنان است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،مدیرعامل بانک سینا در این سفر با حضور در محل دفتر مدیریت منطقه جنوب شرق و بررسی آمار عملکردی شعب منطقه، از تلاشهای همکاران و اقدامات صورت گرفته به منظور افزایش سهم بازاری، حفظ زنجیره ارتباط با مشتریان و جلب رضایتمندی آنان و ارتقای جایگاه بانک در منطقه تقدیر کرد.
دکتر ایمانی در جمع کارکنان بانک سینا در کرمان گفت: با توجه به ظرفیتها و پتانسیل بسیار فوق العاده و ممتاز استانهای جنوب شرق، انتظار دارد همکاران صدیق و زحمتکش بانک سینا با تکریم ارباب رجوع و بهره گیری از دانش و خدمات نوین بانکداری، در راستای خدمت به مردم و کمک به رونق اقتصاد نقش بیشتر و موثرتری داشته باشند.
وی ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای تمامی کارکنان بانک سینا، خاطرنشان کرد: مطمئناً در این روزها که کماکان شاهد ماندگاری ویروس کرونا در کشور هستیم، پذیرش ارباب رجوع با چهره خندان و برخورد شایسته توأم با محبت و مهربانی، تاثیر متفاوت و فوق العاده ای خواهد داشت و در این شرایط، حداقل انتظاری که از ما وجود دارد این است که با تکریم ارباب رجوع، محبت و مهربانی، بار اندکی از غم و اندوه همشهریان خود کاسته و در تقویت روحیه و انگیزه آنان سهیم باشیم.
مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر توکل و سعه صدر و همدلی و همراهی و البته تلاش جمعی و انرژی مضاعف در کار به منظور تحقق اهداف و سیاستهای تعیین شده، اظهار داشت: هدف و اولویت اصلی بانک، ارائه خدمات نوین و با کیفیت و توجه ویژه به اصول مشتری مداری و رفتار حرفه ای کارکنان می باشد.
در این سفر که معاونتهای امور شعب و مناطق، مهندسی و پشتیبانی، مدیربت حراست، رئیس اداره رفاه و مدیر منطقه، مدیرعامل بانک سینا را همراهی می کردند، از شرکت صنایع مس شهید باهنر بازدید و در خصوص افزایش سطح مراودات و همکاریهای بانکی خصوصاً تامین سرمایه در گردش شرکت، بحث و گفتگو شد.
لازم به ذکر است فعالیت شرکت صنایع مس شهید باهنر در زمینه تولید محصولات مسی و برنجی شامل انواع ورق، تسمه و لوله می باشد.
گفتنی است در این سفر دکتر ایمانی و هیئت همراه با حضور بر مزار سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و نثار گل و ذکر فاتحه، به مقام والای آن شهید بزرگوار و سایر همرزمانش ادای احترام کردند.
مدیریت منطقه جنوب شرق کشور از جمله مناطق دارای عملکرد مناسب بانک سینا است و استان های یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان را شامل می شود.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک سینا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *