RSS
امروز سه شنبه ، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

نا اطمینانی ها، برنامه ریزی بنگاه های اقتصادی را سخت کرد

مصائب تعطیلی پنجشنبه‌ها

شرایط و نحوه دریافت وام بدون سود بانک سپه

ارز ۲۸۵۰۰تومانی پرداخت نشود، تورم افزایش می‌یابد

توسعه خدمات بیمه‌ای ملت در سال ۱۴۰۳

جلسه مهم فعالان بازار با رئیس سازمان بورس

تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین

پرداخت ما‌به‌التفاوت سود قطعی و علی‌الحساب بانک سامان

مالیات خودروهای لوکس اعلام شد

ذخایر خارجی بانک مرکزی رشد کرد

جزییات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟

ریزش بیت کوین ادامه دارد؟

رای پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد

حقوق وزارت کار ۱۴۰۳ بالاخره چقدر است؟

“گروه مالی شهر” زیرمجموعه خود را راهی فرابورس می‌کند

پیش بینی بورس از نگاه ارزش دلاری

قیمت طلا دوباره گران شد

روش های استعلام اعتبار صاحب چک

مدیرعامل بیمه آسیا:

امسال نیز عملکرد خوبی خواهیم داشت

۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۵/۶کد خبر: 309116
ایستانیوز: مدیران بیمه آسیا در دیدار با مدیرعامل، برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی و عملکرد درخشان بیمه آسیا در سال ۱۳۹۸ و شصت و یکمین سال تاسیس شرکت را به ایشان تبریک گفتند.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ،  در پی برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی بیمه آسیا و تصویب صورت های مالی و عملکرد درخشان شرکت در سال گذشته و همچنین به مناسبت سالگرد 61 سالگی بیمه آسیا، جمعی از معاونین مدیرعامل و مدیران ستادی به منظور رعایت فاصله اجتماعی، به نمایندگی از مدیران، مشاوران و نمایندگان مدیرعامل، با مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه¬آسیا دیدار کردند.
 
این گزارش می افزاید، در این دیدار از تلاش مجدانه مدیرعامل بیمه آسیا در حفظ و ارتقاء جایگاه شرکت در صنعت بیمه کشور و همچنین به جهت بهبود حقوق و مزایای پرسنل از جمله افزایش وام ها و به ویژه حمایت های همه جانبه درمانی، مالی و اداری از همکاران در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا تقدیر به عمل آمد.
 
بر اساس این گزارش، در این دیدار، مدیرعامل بیمه آسیا از زحمات و خدمات پرسنل و شبکه فروش صمیمانه تشکر کرد و کسب این موفقیت های بزرگ را ناشی از حضور نیروی انسانی متعهد و فنی در این شرکت، برشمرد.
 
مدیرعامل بیمه آسیا وضعیت بیمه آسیا را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با وجود فراز و نشیب های به وجود آمده در سال گذشته اعم از سیل، زلزله و همچنین شیوع فراگیر بیماری کرونا، حضور نیروی انسانی توانمند، حرفه ای و متعهد و شبکه فروش فعال در بیمه آسیا، رمز اصلی موفقیت شرکت بوده است.
نایب رییس هیات مدیره بیمه آسیا افزود: ریسک سنجی مناسب در سال گذشته سبب بهبود ترکیب پرتفوی بیمه آسیا شد و در کنار آن، برگزاری مجامع فصلی که برای اولین بار در صنعت بیمه اتفاق افتاد، تاثیر به سزایی در کنترل خسارت ها و تسریع در بررسی و پرداخت ها داشت که نتیجه آن، در کاهش 12 درصدی نسبت خسارت شرکت مشاهده می شود.
مسعود بادین گفت: با توجه به کسب موفقیت های اخیر بیمه آسیا، من اطمینان می دهم که با تمهیدات هیات مدیره فنی و کارآمد، نیروی انسانی متعهد و متخصص و شبکه فروش توانمند، امسال نیز علیرغم وجود بیماری کرونا، عملکرد شرکت بسیار خوب خواهد بود و ما به یاری خداوند متعال، برنامه های خود را محقق خواهیم ساخت.
 
مدیرعامل بیمه آسیا در پایان، با اشاره وضعیت دشوار فعلی ناشی از شیوع بیماری منحوس کرونا، برای تمام کارکنان و شبکه فروش بیمه آسیا و به ویژه مردم میهن عزیزمان آرزوی سلامتی و سربلندی کرد. 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه آسیا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *