RSS
امروز پنج شنبه ، ۸ آبان ۱۳۹۹
آخرین اخبار

انتقاد عضو شورای عالی بورس از سهل انگاری سازمان بورس

تعیین تکلیف ۴۰۰ هزار واحد مسکن ملی

چشم‌انداز رشد اقتصادی ایران

یارانه ۱۲۰ هزار تومانی؛ گریز ناگزیر دولت؟!

۳ دلیل افزایش چک‌های برگشتی

تداوم روند نزولی سهام ، دلار و سکه

ما دچار پارادوکسیم!

شفاف‌سازی ارزی بیمه آسیا

صدور آنلاین بیمه آتش‌سوزی “رازمان” در اکوسیستم همراز فراهم شد

سود قطعی بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری سرمد تعیین شد

بیمه دانا ۱۵۰۰ میلیارد ریال خسارت به آقای لبنیات کشور پرداخت کرد

بررسی اهداف و برنامه‌های شرکت‌های گروه مالی کارآفرین

توصیه یک کارشناس به سرمایه‌گذاران در بورس

ارزش سهام عدالت ۲۰ میلیون تومان شد

دام زنده در بورس کالای کشاورزی عرضه خواهد شد

مالیات بر ارزش افزوده؛ یار شاطر یا بار خاطر؟

دلایل کاهش اخیر نرخ دلار از زبان یک اقتصاددان

ارزی نیست

چاه عمیق کسری مالی در صندوق‌های بازنشستگی ایرانی

راه‌حل حراج اوراق بدهی دولتی برای جبران کسری بودجه به بن‌بست رسید؟

بورس به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد سقوط کرد

آیا بورس تعطیل می‌شود؟

توصیه جدید دژپسند به سهامداران

چه‌کسانی بازار خوراکی‌ها را به‌هم می‌ریزند؟

وضعیت خطیر اقتصاد در ۶‌ماهه ۱۳۹۹

جشنواره نمایندگان بیمه تجارت‌نو در سه رشته بیمه‌ای آغاز شد

۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۵/۱کد خبر: 308992
ایستانیوز:سناریوی جشنواره «میم تا میم» شرکت بیمه تجارت‌نو با یک میلیارد تومان جایزه برای تشویق هر چه بیشتر نمایندگان شبکه فروش شرکت در سه رشته آتش‌سوزی، حوادث انفرادی و بدنه اتوموبیل آغاز شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه تجارت‌نو درخصوص این جشنواره که از اول مرداد تا پایان مهرماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت، گفت: فروش بیمه نامه در سه رشته آتش سوزی، حوادث انفرادی و بدنه اتومبیل در راستای جذب بیشتر پرتفوی صنعت بیمه، ایجاد انگیزه و ترغیب فعالان شبکه فروش به توسعه پوشش بیمه‌ای در میان مردم از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
 
ابوطالب قره‌چماقلو، با اشاره به اینکه باید ضریب نفوذ بیمه در زندگی اقشار مختلف جامعه بیشتر شود، افزود: هرچند برخورداری از پوشش‌های بیمه‌ای برای تک تک افراد جامعه ضروری است اما بخشی ازمردم نسبت به این مهم کم اطلاع بوده و رسالت شبکه فروش، آگاه کردن همگان  نسبت به این نیاز است.
 
وی، ایجاد انگیزه بیشتر در بین نمایندگان و بیمه گذاران را دستاورد دیگری در مسیر اجرای این جشنواره عنوان کرد و اظهار داشت: با محاسبات اکچوئری و مدیریت ریسک و ارزیابی جامعه هدف، تخفیف‌های قابل توجهی تا سقف ۷۰ درصد حق بیمه برای جذب بیمه گذاران درنظر گرفته شده است.
 
به گفته معاون توسعه بازار و شبکه فروش تجارت‌نو، به نمایندگانی که حدنصاب حق بیمه تولیدی مندرج در دستورالعمل جشنواره را محقق کنند در پایان دوره سه ماهه با لحاظ مهلت وصول، ۱۷۰ فقره جایزه معادل یک میلیارد تومان، اهدا خواهد شد.
 
وی، با تاکید بر اینکه ارزش تلاش شبکه فروش زمانی بیشتر دیده خواهد شد که تمام جوایز در نظر گرفته شده، برنده داشته باشد، افزود: انتظار می‌رود نمایندگان سراسر کشور با مشارکت موثر درجشنواره «میم تا میم» از فرصت ایجاد شده حداکثر بهره را ببرند.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه تجارت نو
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *