RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

با تایید سهامداران:

صورت های مالی بیمه رازی به تصویب رسید

۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۵/۱کد خبر: 308956
ایستانیوز: صورت های مالی (ترازنامه و حساب سود و زیان شرکت بیمه رازی ) مربوط به سال منتهی به پایان اسفند ۹۸ به تصویب رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه رازی (سهامی عام) در روز سه شنبه ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ راس ساعت ۱۵ با حضور دارندگان بیش از ۷۰ درصد سهام شرکت و نمایندگان محترم شرکت فرابورس ایران، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بازرس قانونی شرکت در محل دفتر مرکزی برگزار شد.
 
بهمن یزدخواستی ریاست هیأت مدیره در جایگاه ریاست جلسه قرار گرفت و از بین سهامداران حاضر در جلسه جلال ایراندوست و  علیرضا مهر اردستانی به عنوان ناظرین و  حکیمه انصار رامندی به عنوان دبیر جلسه به اتفاق آراء انتخاب شدند.
 
سید مجید بختیاری مدیرعامل بیمه رازی ضمن ارایه گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸ شرکت که بیانگر ایجاد توازن در بخش بیمه گری و نیز کسب سود قابل ملاحظه در بخش سرمایه گزاری و درنتیجه کاهش قابل ملاحظه زیان انباشته بود ، بیان کرد که شرکت بیمه رازی با پشت سرگذاشتن مراحل “تنظیم ” و “تثبیت ” با توکل برخدا ، مرحله توسعه و شکوفایی را آغاز نموده است . شرکت در مرحله جدید برنامه های مدونی برای توسعه دیجیتالی ، بهبود مدل های کسب و کار و ارتقای نسبت های مالی دارد که در گزارش ایشان جزییات به تفصیل تشریح گردید .
 
در ادامه مدیرعامل و نماینده موسسه حسابرسی به سوالات مطرح شده توسط حاضرین و آنلاین مبادرت به پاسخگویی نمودند و مجمع پس از استماع گزارش ها و توضیحات و شور و مشورت پیرامون موضوعات، با اکثریت آراء حاضرین در جلسه ضمن تایید گزارش هیأت مدیره بازرس قانونی شرکت راجع به عملکرد سال مالی ۱۳۹۸ و تشکر از زحمات آنان و عموم پرسنل شرکت، صورت های مالی (ترازنامه و حساب سود و زیان شرکت ) مربوط به سال منتهی به پایان اسفند ۹۸ به تصویب رسید و روزنامه دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه کثیر الانتشار شرکت تعیین شد و نیز معاملات مشمول ماده ۱۲۹ لایه اصلاحی قسمتی از قانون تجارت مورد تنفیذ و تصویب قرار گرفت. همچنین امین حسن زاده به عنوان اکچوئر رسمی و خانم فاطمه الحسینی به عنوان اکچوئر علی البدل طبق مقررات ابلاغی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به مدت یکسال انتخاب شدند.
 
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه رازی (سهامی عام) با عنایت به ابلاغیه سازمان بورس در خصوص الزام به برگزاری مجمع با حضور حداکثر ۱۵ سهامدار حقوقی و حقیقی و مطابق با اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال ، همزمان به صورت آنلاین پخش شد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *