RSS
امروز جمعه ، ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
آخرین اخبار

تثبیت شاخص بورس در کانال ۲ میلیون واحدی

ضرورت بسترسازی برای گسترش فین تک اسلامی

"وتجارت" به سود رسید

کلیه محصولات فولادی در بورس کالا عرضه می شود

تغییرات تازه در ساعات کار بورس؛ ماجرا از چه قرار است؟

پرداخت روزانه ۳میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه دربانک ملی

جزییات عرضه ۸.۹۹ درصدی سهام بانک سینا

پیام مدیرعامل به مناسبت یازدهمین سالگرد بانک توسعه تعاون

اهتمام ویژه بانک پارسیان به اجرای قانون رفع موانع تولید

دوفوریت لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی تصویب شد

جزییات طرح بخشودگی بدهی مشتریان بانک توسعه تعاون

رشد ۳۰۰ درصدی منابع بانک مهر ایران در ۳ سال

اعلام نرخ حق الوکاله بانک پارسیان در سال ۹۹

تراز بازار ثانویه ارز در ۴ ماهه امسال مثبت بود

بورس کالا هزینه معاملات املاک را کاهش می دهد

اتمام پذیره‌نویسی ۴۰۰۰ میلیارد ریالی صندوق مدیریت ثروت

۳۰ درصد سهام عدالت چند؟

چگونگی اخذ مالیات از خانه های خالی اعلام شد

گام های بیمه سرمد حوزه شفاف سازی

اصلاح ۸ نقطه حادثه خیز به همت برنامه دوربرگردون

ثبات در بازار با ابزارهای سلبی امکان‌پذیر نیست

فاز اول توافق تجاری پکن و واشنگتن ادامه پیدا می کند؟

توضیحات بانک ملت درباره واریز وجوه فروش سهام عدالت

مدیر جدید امور بازرسی بانک کارآفرین معرفی شد

بررسی مشکلات نظام بانکی در نشست کمیسیون اقتصادی

بیمه های سنتیِ کوچک و متوسط بازندگان بحران کرونا

۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۴/۲۳کد خبر: 308639
ایستانیوز:کمبود آموزش در زمینه کسب‌و‌کار الکترونیک و عدم وجود زیرساخت‌ها برای دسترسی به داده‌ها و اطلاعات مشتریان از راه دور از جمله عوامل عدم موفقیت شرکت های بیمه سنتی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، گزارش پژوهشی "تاثیر شیوع کرونا بر اینشورتک و بیمه‌های آنلاین"، به کاربرد فناوری‌های بیمه‌ای و بیمه‌های آنلاین در پیشگیری از افت فروش شرکت‌های بیمه‌ در دوران پاندمی کرونا پرداخته است.
بر اساس یافته‌های این گزارش، افزایش آگاهی مردم نسبت به بیمه به عنوان راه حل مناسب برای تامین امنیت جسمی و اجتماعی، تقاضا برای محصولات بیمه‌ای خاص را افزایش داده و در میان مدت، فروش بیمه‌نامه‌های فیزیکی را به سمت بیمه آنلاین هدایت می‌کند که این امر تداوم ارتباط بین بیمه‌گذاران و شرکت‌های بیمه را به دنبال خواهد داشت.
شیوع ویروس کرونا اگرچه بخش‌های هواپیمایی و مسافرتی را به شدت متضرر کرد و باعث افت شدید قیمت سهام بیمه‌گرانی نظیر Axa وAllianz  شد اما فرصت جذب مشتریان جدید و جلوگیری از بروز خسارت را در اختیار شرکت‌هایی قرار داد که محصولات بیمه‌ای جدید متناسب با دوران پاندمی کرونا را طراحی  و به بازار عرضه کرده بودند.
بنا بر نتایج این گزارش، کمبود نقدینگی و تامین سرمایه مخصوصا برای اینشورتک‌های کوچک و تازه کار از مهمترین چالش‌های پیش روی اینشورتک‌ها در دوران شیوع ویروس کرونا به شمار می‌رود. قرار گرفتن در معرض حملات سایبری، تلاش هکرها برای نفوذ به سیستم اینترنتی شرکت‌ها و سوءاستفاده از دورکاری کارمندان تهدیدات جدی برای اینشورتک‌ها و بیمه‌های آنلاین در دوران پاندمی کرونا است.
بر اساس یافته‌های این گزارش، شرکت‌های بیمه سنتیِ کوچک و متوسط بزرگترین بازندگان بحران کرونا هستند چراکه به دلیل کمبود آموزش در زمینه کسب‌و‌کار الکترونیک، کماکان به اسناد کاغذی و فروش محصولات خودبه صورت فیزیکی متکی هستند و به دلیل عدم وجود زیرساخت‌ها، به داده‌ها و اطلاعات مشتریان از راه دور دسترسی ندارند. به این ترتیب، بیمه‌گرانی که با ساختار دیجیتال سازگاری ندارند به خصوص شرکت‌های کوچک و متوسط دچار خسارت بیشتری شده و بیش از بیمه‌گران سنتیِ بزرگ در معرض ورشکستگی قرار دارند.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *