RSS
امروز دوشنبه ، ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
آخرین اخبار

اطلاعیه بانک مرکزی درباره نحوه پیگیری برگشت ارز صادراتی

مشکل بیمه‌ای شاغلان دورکار حل شد + سند

جلسه مجازی مدیرعامل صندوق شاهد با کارکنان

ارائه تسهیلات خرید کالای ایرانی در موسسه اعتباری ملل

رشد دو برابری فروش بیمه های درمانی

هیچگونه برنامه‌ای برای تعدیل پرسنل بانک‌های ادغامی نداریم

تصویب آیین نامه اجرایی نحوه نقل و انتقال مطالبات بانک‌ها

افت ۱۸۱۹۴ واحدی شاخص بورس

جزئیات طرح اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن

تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی بانک مهر ایران برای فرهنگیان

محصولات ۴ شرکت جدید در بورس کالا پذیرش شد

سهم ۴۶.۳ درصدی بیمه‌های زندگی از حق بیمه تولیدی جهان

۳شرط بانک مرکزی برای برگزاری مجمع بانک سینا

جزییات عرضه اولیه ۱۵ درصدی تامین سرمایه امین

همه چیز برای برنده شدن شما مهیاست!

«تسهیلات بنگاه های آسیب دیده از کرونا» را از «ایوا» بگیرید

افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی بانک توسعه تعاون

سرویس «بازی‌محور» جدید برای مشتریان بانک مسکن

تأیید عضویت دکتر رضا مصطفوی در هیئت مدیره بیمه میهن

رشد ۵۰ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه "ما"

تقاضای غیرواقعی و سفته‌بازی دلیل افزایش قیمت فولاد است

تصمیمی برای واردات واکسن کرونا از روسیه نداریم

کاهش ۱۲ درصدی چک های برگشتی

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز

خرید سکه مشمول پرداخت مالیات شد

استقبال مشتریان بیمه کوثر از خدمات آنلاین

۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۴/۲۲کد خبر: 308584
ایستانیوز:فروش بیمه‌نامه‌های الکترونیک بیمه کوثر با استقبال مشتریان از خدمات آنلاین، در کمتر از چهار ماه از مرز ۱۱هزار بیمه‌نامه گذشت و حق‌بیمه تولیدی آن به ۸۰میلیارد ریال رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، این امر با توجه به زیرساخت‌های به‌وجود آمده برای تسهیل خرید بیمه‌نامه به صورت الکترونیکی و نیز افزایش رضایت مشتریان، محافظت از جان بیمه‌گذاران و کارکنان شرکت در ایام شیوع ویروس کرونا و همسو با سیاست‌ها و اهداف شرکت در توسعه خدمت‌رسانی غیرحضوری انجام گرفته است.
 
محمد دنان افزود: بیمه کوثر همواره در ارایه خدمات الکترونیک جزو نخستین‌ها بوده است و با ارایه سامانه‌های مختلف در بخش خدمات غیرحضوری توانسته است گام‌های موثری در این بخش بردارد.
وی تاکید کرد: ارایه خدمات آنلاین به بیمه‌شدگان و ذی‌نفعان با استفاده حداکثری از ظرفیت و تخصص شبکه فروش مجازی بیمه کوثر در راستای سیاست‌ها و اهداف شرکت برای توسعه خدمات برخط و فروش غیرحضوری انواع بیمه‌نامه است، ضمن اینکه در سامانه خدمات برخط بیمه کوثر، زیرساخت مناسبی هم برای شرکای شرکت ایجاد شده است تا به‌نحو مطلوبی از خدمات آن بهره‌مند شوند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *