RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

خدمات بانک سینا با استانداردهای مشتری

۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۴/۱۸کد خبر: 308436
ایستانیوز:مدیرعامل بانک سینا در بازدید از مرکز ۲۴ ساعته ارتباط مشتریان گفت: هدف این بانک ارائه خدمات کیفی مطابق با استانداردهای حقوق مشتریان است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دکتر ایمانی اظهار داشت: تامین نظر و رضایت مشتریان گرامی در ارائه خدمات بر اساس قوانین و دستورالعمل های بانکی، جزو اصول بنیادین بانک سینا است و لذا همواره سعی شده با بکارگیری آخرین فناوری ها و استانداردهای بین المللی، ارائه خدمات و محصولات متنوع و اجرای سیاست های توسعه ای، زمینه رضایت خاطر بیش از پیش آنها فراهم گردد.
وی افزود: بانک سینا در راستای التزام به حقوق مشتریان، تمامی آیین نامه ها و مقررات تدوین شده در مراجع ذیصلاح کشور را در حوزه حقوق مشتری مورد توجه قرار داده است.
مدیرعامل بانک سینا ضمن تشکر از زحمات کارکنان مرکز ارتباط مشتریان، گفت: فعالیت در مرکز تماس از آن جهت که با طیف وسیعی از افراد با سلایق و علایق متفاوت مرتبط است، اهمیت و حساسیت بالایی دارد. افرادی که با این مرکز تماس می گیرند، معمولا به دنبال راه حلی برای رفع مشکل و انجام کار مدنظر بانکی خود هستند، بنابراین در عین حالی که با نهایت احترام و متانت با آنها برخورد می شود، باید با آگاهی کامل و تسلط بر خدمات بانک، در سریعترین زمان ممکن، نسبت به رفع مشکل آنها اقدام گردد.
دکتر ایمانی در این بازدید در جریان فرایند کیفیت پاسخگویی به مشتریان، میزان انتظار تماس گیرندگان و نحوه رسیدگی به شکایات آنان از سوی کارشناسان قرار گرفت و دستورات لازم را برای بهبود فرآیندهای موجود و همچنین جابجایی مرکز به محیطی با کیفیت بهتر و فضای بیشتر صادر کرد.
گفتنی است در این بازدید، شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی و اسدی مدیرعامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات سینا (تفاس) نیز حضور داشتند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *