RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه خبرداد:

راه اندازی سامانه نوین بانکداری متمرکز بانک سپه

۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۴/۱۸کد خبر: 308411
ایستانیوز: رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه خبرداد: با توجه به استقرار سامانه جدید بانکداری الکترونیک بانک سپه تمام درگاههای غیرحضوری این بانک از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه ۱۹ تیرماه به مدت ۲۴ ساعت قطع و تا یک هفته با اختلال احتمالی مواجه خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، غلامرضا اسکندری با بیان اینکه از نوزدهم تیرماه سالجاری عملیات استقرار سامانه بانکداری متمرکز آغاز خواهد شد گفت: بانک سپه به منظور خدمات رسانی مطلوب تر به مشتریان اقدام به ارتقای سیستم ها و سامانه های خود کرده و در این مرحله کلیه حساب‌های سپرده ای بانک متمرکز شده و کلیه خدمات و محصولات ریالی بانک از آن طریق ارائه خواهد شد و در این راستا سرویس‌ها و خدمات حضوری و غیر حضوری بانک به صورت موقت  قطع و به سامانه جدید انتقال می یابد.
 
وی اضافه کرد: به دلیل اهمیت مهاجرت مطلوب سامانه ها و سرویس ها، احتمال بروز محدودیت‌هایی در خصوص ارائه خدمات و محصولات در درگاه‌های حضوری و غیرحضوری بانک طی یک هفته آتی وجود خواهد داشت که امری طبیعی است و نهایت مساعی و تلاش کلیه همکاران برآن است که سرویس های مناسب به مشتریان گرامی ارایه شود.
اسکندری با بیان اینکه استقرار هرچه بهتر و کاملتر این سامانه صبوری، همراهی و همکاری مشتریان محترم را می طلبد، اظهار داشت: این سامانه تحولی نوین در عرصه بانکداری برای مشتریان به همراه خواهد داشت.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *