RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

وزیر اقتصاد در آیین بهره برداری از سامانه هوشمند تسهیلات فرابانک:

بانک ملت می‌تواند به معتبرترین برند بانکداری الکترونیک تبدیل شود

۱۶:۵ - ۱۳۹۹/۴/۱۵کد خبر: 308275
ایستانیوز:وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: بانک ملت همواره در حوزه بانکداری دیجیتال در نظام بانکی کشور پیشرو بوده است و می تواند به معتبرترین برند بانکداری الکترونیک در کشور تبدیل شود .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، فرهاد دژپسند در آیین بهره برداری از سامانه هوشمند تسهیلات فرا بانک ملت اظهار داشت: بانک ملت به عنوان یکی از بانک های خصوصی شده و پیشتاز در بانکداری دیجیتال، با استمرار و افزایش تلاش های نوآورانه و تکمیل محصولات خود در این حوزه، می‌تواند به معتبرترین و بزرگ ترین برند بانکداری الکترونیک در نظام بانکی کشور تبدیل شود.
 
وی با اشاره به افزایش ارزش سهام بانک ملت تاکید کرد: این میزان رشد سهام بانک نشان دهنده این است که بانک ملت در جهت درستی حرکت می کند و باید اذعان کرد که بخش بزرگی از این افزایش مدیون مدیریت متهورانه و نو آوری در این بانک خصوصی است .
 
دژپسند با بیان این نکته که بانک ملت در سال های اخیر نشان داده است که استعداد و توانایی بسیار خوبی در تحول سیستم های خود دارد اظهار داشت: اگر این بانک با سرعتی بیشتر از گذشته به سمت بانکداری الکترونیک و دیجیتال پیش برود می تواند با وجود اینکه از نظر بزرگی و اندازه، بانک اول کشور نیست اما به عنوان برند برتر بانکداری در ایران شناخته شود. 
 
وزیر اقتصاد با اشاره به زیر ساخت های مطلوب بانک ملت تصریح کرد: اگر تمام خدمات و محصولات این بانک بتواند در همراه بانک نیز پیاده سازی شود موجب تکمیل چرخه محصولات بانک شده و همین تنوع باعث پیشتازی برند بانک ملت خواهد شد.
 
وی درباره لزوم ارایه یک بسته کامل محصولات و خدمات هوشمند به مشتریان نیز گفت: تنها در این صورت است که یک مشتری عادی تبدیل به یک مشتری وفادار می شود و هرگز بانک شما را ترک نخواهد کرد زیرا تمامی خدمات و محصولاتی که او نیاز دارد در این بسته به او ارایه می شود.
 
دژپسند با اشاره به روند خوبی که بانک ملت در حوزه بانکداری دیجیتال در پیش گرفته است تاکید کرد: امروز که بانک ملت، این سیستم هوشمند پرداخت تسهیلات را ارایه کرده است می توان گفت برای اولین بار در کشور نشانه هایی از ظهور  CREDIT CARDدر نظام بانکی مشاهده می شود و این نشان دهنده پیشرو بودن بانک ملت در این حوزه است.
 
وزیر اقتصاد با توجه به لزوم پرداخت وام قرض الحسنه در شرایط کنونی به اقشار آسیب پذیر جامعه، از مدیران بانک ملت خواست تا نسبت به ارایه این خدمت از طریق این سیستم جدید اقدام کنند.
 
معاون وزیر اقتصاد: بانک ملت یک بانک پیشرو در حوزه بانکداری دیجیتال است
 
عباس معمارنژاد معاون وزیر اقتصاد نیز در سخنانی با بیان این نکته که همیشه یکی از مشکلات در زمینه پرداخت تسهیلات در نظام بانکی، وابستگی این تصمیمات به قضاوت های شخصی افراد در ارکان اعتباری بانک ها بوده است، گفت: بانک ملت به عنوان یک بانک پیشرو در حوزه بانکداری دیجیتال توانسته است سیستمی را طراحی کند تا افراد حقیقی و حقوقی در آن بر اساس اطلاعات موجود در نظام بانکی و پولی کشور به صورت آنلاین اعتبارسنجی و به هریک از آنان یک رتبه اعتباری اختصاص داده شود و سپس بر اساس آن رتبه تسهیلات پیشنهادی بدون وثیقه و ضامن به مشتریان پرداخت شود.
 
مدیرعامل بانک ملت خبر داد: اعطای سیستمی و آنلاین چهارنوع تسهیلات در بانک ملت
 
محمد بیگدلی، مدیر عامل بانک ملت نیز در این مراسم با اشاره به تاکیدات وزیر اقتصاد در مقاطع مختلف درباره سیستمی کردن عملیات بانک ها در حوزه های مختلف اظهار داشت: پیرو این تاکیدات، تصمیم به راه اندازی این سیستم هوشمند پرداخت تسهیلات گرفتیم زیرا در بانک ملت، حوزه اعتباری بیشتر از همه بخش ها درگیر عملیات دستی در فرآیندهای خود است.
 
به گفته وی، سامانه تسهیلات فرا بانک ملت سامانه ای برای پرداخت تسهیلات به صورت غیر حضوری به مشتریان است که در جهت رضایت و بهبود تجربه مشتریان طراحی شده است.
 
مدیر عامل بانک ملت به دو مزیت بزرگ این سیستم اشاره کرد و گفت: مشتریان می توانند با استفاده از این سامانه، تسهیلات مورد نیاز خود را بدون نیاز به مراجعه مکرر به شعب بانک دریافت کنند و فرآیند تصمیم گیری های اعتباری نیز مانند گذشته به قضاوت افراد در بدنه اعتباری بانک بستگی ندارد و همه اعتبار سنجی ها و محاسبات از طریق سیستم انجام می شود.
 
بیگدلی با اشاره به این نکته که در فاز نخست، بانک ملت چهار نوع تسهیلات را در قالب این سامانه به مشتریان ارایه می کند تصریح کرد: بانک ملت در نظر دارد در آینده، فازهای دیگر این سیستم را در جهت تحول و تکمیل سبد محصولات خود راه اندازی کند.
 
مدیرعامل بانک ملت یکی از مزایای بزرگ این سیستم را سرعت عمل در پرداخت تسهیلات به مشتریان برشمرد و عنوان کرد: با استفاده از این سیستم مشتریان می توانند تسهیلات مورد نیاز خود را بین سه تا شش روز دریافت کنند و تمامی استعلام ها به صورت آنلاین انجام می گیرد.
 
هادی سپانلو، مدیر امور طرح و برنامه بانک ملت نیز با اشاره به این نکته که این سیستم برای نخستین بار از سوی بانک ملت در نظام بانکی کشور طراحی و راه اندازی شده است، به ارایه توضیحاتی در مورد روند ثبت نام و تکمیل اطلاعات از سوی مشتریان در سامانه مذکور اقدام کرد.
 
در پایان این آیین، از پوستر سیستم هوشمند فرا بانک با حضور جمعی از مدیران ارشد وزارت اقتصاد و بانک ملت از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی رونمایی شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *