RSS
امروز سه شنبه ، ۲۴ تیر ۱۳۹۹
آخرین اخبار

IMF:کاهش شدیدتر رشد اقتصادی خاورمیانه

مدیر امور شعب شمال کشور بانک صادرات منصوب شد

خدمت رسانی بانک رفاه به بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین

اعطای تسهیلات از سوی بانک رفاه در قالب "طرح عدل"

سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی ۱۷ میلیون و ۸۰۹ هزار تومان شد

بیمه های سنتیِ کوچک و متوسط بازندگان بحران کرونا

بازار سرمایه پیشران تورم در اقتصاد

رشد ۹۲۷۴ واحدی شاخص بورس تهران

آغاز ساخت هنرستان تربیت‌بدنی اردکان توسط چادرملو

شناسایی ریسک‌های جدیدصادرکنندگان

شرط بیمه مرکزی برای برگزاری مجامع بیمه ها

نرخ جریمه «مالیات از خانه‌های خالی» بازدارنده نیست

افزایش ​سقف انتقال کارت به کارت در بانک پاسارگاد

توضیحات بانک ملی به فروشندگان سهام عدالت

جزئیات واگذاری سهام شرکت‌های دولتی به تامین اجتماعی

بدهی یک تریلیون دلاری شرکت‌های جهان

چشم انداز تجاری هند، بدترین در جهان

امکان افتتاح حساب غیرحضوری طرح پردیس بانک سینا

لزوم بهره گیری بیشتر از ظرفیت بورس کالا

انتشار ۱۰ هزار میلیارد ریال اوراق رهنی مسکن

"غزر" به بورس می آید

آغاز دومین پذیره‌نویسی اوراق رهنی مسکن

چشم‌انداز ۲۰۳۰ عربستان دیگر بی‌نفت نیست

۳۵ شرکت دانش بنیان در تابلوی بورس

همه داروهای کرونا را تامین می کنیم

پاسخگویی مدیران بانک ملی به سوالات مشتریان

۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۴/۹کد خبر: 308035
ایستانیوز:مدیران و کارشناسان بانک ملی ایران و شرکت کارگزاری بانک روز چهارشنبه ۱۱ تیرماه به صورت برخط پاسخگوی مشتریان گرانقدر درباره سهام عدالت و واحدهای صندوق سرمایه گذاری واسطه گری مالی یکم (ETF) خواهند بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،  با توجه به گستره وسیع افراد مشمول سهام عدالت و همچنین استقبال سرمایه گذاران از پذیره نویسی واحدهای صندوق سرمایه گذاری واسطه گری مالی یکم (ETF)، مدیران بانک ملی ایران، شرکت کارگزاری این بانک و رییس و کارشناسان اداره کل توسعه سیستم ها برای پاسخگویی به سوالات و دغدغه های طرح شده مشتریان به صورت آنلاین و برخط از ساعت 13 تا 14 و 30 دقیقه در مرکز ارتباط مردمی بانک حضور خواهند داشت.
 
مشتریان گرانقدر می توانند برای طرح مسائل مختلف خود و دریافت مشاوره درباره موضوعات مذکور از طریق تماس با شماره 64140-021 (کلید 3) با مدیران و کارشناسان به صورت مستقیم گفت و گو کنند.
 
بانک ملی ایران در راستای تسهیل امور و تکریم مشتریان، زمینه پاسخگویی و ارتباط بیشتر مسئولان بانک را فراهم کرده به طوری که در بعد برون سازمانی، پیش تر نیز ارتباط مستقیم مردمی مدیران انجام شده است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *