RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

خروج بافت را از بن‌بست اشتغال

ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی با تسهیلات بانک مسکن

بازدید مدیرعامل بانک توسعه صادرات از شرکت صادر‌کننده نمونه کشوری

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

بهبود ساختار مالی بانک دی در سال ۱۳۹۹

۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۴/۹کد خبر: 308032
ایستانیوز:رحیم طاهری، عضو هیئت مدیره بانک با اعلام این خبر به تشریح دستاوردها و موفقیت های اخیر بانک دی در زمینه کاهش زیان انباشته و حرکت پرشتاب بانک در مسیر بهبود شاخص های عملیاتی پرداخت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی بانک دی، طاهری ضمن قدردانی از همت و تلاش های هیئت مدیره و کارکنان خدوم بانک در تحقق برنامه های استراتژیک بانک گفت: یکی از مهمترین برنامه های استراتژیک بانک دی در سال 1399 کاهش زیان انباشته متراکم شده از سالیان گذشته در ترازنامه بانک است که به لطف خدا و اقدامات عملیاتی انجام شده پس از استقرار تیم جدید مدیریتی شاهد سودآوری بانک در سه ماهه اول سال جاری بودیم که این میزان افزایش سود یک موفقیت بزرگ در صنعت بانکداری است.
وی همدلی و یکپارچگی استراتژیک را مهم‌ترین رمز موفقیت بانک دی در ماه‌های اخیر دانست و تصریح کرد: بانک دی با آمیزه ای از سرمایه انسانی جوان و باتجریه نظام بانکی کشور و در سایه استراتژی یکپارچه هدفمند نقطه تمرکز خود را بر 8 محور اساسی قرار داده است که دستیابی به اهداف تصریح شده در این محورها بدون شک زمینه خروج بانک از شمولیت ماده 141 اصلاحیه قانون تجارت را فراهم خواهد کرد.
طاهری افزود: 1. افزایش مانده و سهم سپرده های غیرهزینه‌زا، 2. کاهش بهای تمام شده پول، 3. کاهش NPL و افزایش وصول مطالبات، 4. فروش سودآور سرمایه‌گذاری‌ها، 5. بهینه‌سازی شبکه شعب و کاهش شبکه شعب زیان‌ده، 6. افزایش درآمدهای غیرمشاع از طریق گسترش خدمات در بخش ریالی و ارزی، 7. فروش سودآور املاک و دارایی ثابت و 8. تلاش برای تحقق شعار سال 99 یعنی جهش تولید با ارائه بسته های اعتباری برای واحدهای تولیدی، هشت محور استراتژیک بانک دی را تشکیل می‌دهند که با وجود تمامی مشکلات اقتصادی جامعه و شرایط رکود نسبی ناشی از شیوع ویروس کرونا، نتیجه اقدامات انجام شده در این محورها  حاکی از موفقیت در بهبود شاخص ها و ساختار مالی بانک بوده است.
عضو هیئت مدیره بانک دی، افزایش حجم نقدینگی بانک در سه ماه ابتدایی سال، رشد سپرده های غیرهزینه زا و بهبود فرآیندهای تجهیز و تخصیص منابع را از دیگر دستاوردهای بانک برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با تلاش مضاعف همکاران تلاشگر و اعتماد روزافزون مشتریان بتوانیم گشایش بزرگی در مسیر حرکت هدفمند و پرشتاب بانک رقم بزنیم.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *