RSS
امروز دوشنبه ، ۶ بهمن ۱۳۹۹
آخرین اخبار

منطقه ۴ بیمه دانا به باشگاه هزار میلیارد تومانی‌ها پیوست

بیمه تعاون گواهینامه ایزو ۳۱۰۰۰ گرفت

اعضای جدید هیأت مدیره بیمه تجارت‌نو معرفی شدند

پیمان میراب آستانه رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد شد

بانک رفاه قدرت خرید بازنشستگان را افزایش می‌دهد

گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران در دی ماه ۱۳۹۹

رونمایی از نسخه جدید همراه بانک سینا

اقتصاد ایران بعد از ترامپ کجا میرود؟

اصلاح حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در بودجه ۱۴۰۰

اصلاح شیوه‌نامه عرضه و تقاضای فولاد

فاصله تورمی دهک‌ها در دی‌ماه افزایش یافت

رکود در بازار مسکن سنگین تر می شود

نرخ حق الوکاله بانک توسعه صادرات ایران اعلام شد

لزوم استقلال نهاد سیاست گذار بازار سرمایه

گامی بزرگ به سوی مردمی شدن بازارسرمایه

افزایش تقاضای اخذ مجوز نهادهای مالی

گشایش یک انبار جدید زعفران در بورس کالا

مطابق قانون جدید چک به افراد دارای چک برگشتی خدمات بانکی ارائه نمی‌شود

پرداخت بیش از ۲۰ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از سوی بانک رفاه

استفاده حداکثری بانک ملی از ظرفیت تامین مالی برای پیاده سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی

امضاء تفاهم نامه میان بانک کارآفرین و دانشگاه فردوسی

احکام مشخص و رافع چالش‌ها و موانع جهش تولید

سمت و سوی قیمت سکه، طلا و دلار تا شب عید

۴۸۷۳ایده در پویش ایده تا عمل با موسسه اعتباری ملل

در مقابله با فرار مالیاتی جدی هستیم

نتایج ارزیابی خدمات فروش خودروسازان در سال۹۸؛

​مردم از کدام خودروسازان رضایت بیشتری داشتند؟

۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۴/۷کد خبر: 307901
ایستانیوز:بر اساس ارزیابی که از خدمات فروش خودروسازان داخلی در سال۹۸ صورت گرفته، ۱۰شرکت از بین ۱۹خودروساز قادر به دریافت نمره قبولی نشدند؛ در این میان بیشترین میزان نارضایتی مردم بابت تاخیر در تحویل خودرو، عدم پرداخت خسارت دیر کرد و عدم پایبندی به تعهدات بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، با توجه به ادامه ممنوعیت واردات خودروهای خارجی، در ارزیابی‌ سومین دوره سنجش الزامات حوزه خدمات فروش صرفا شرکت‌های تولید‌کننده خودرو مورد سنجش قرار گرفته‌اند که بر این اساس از ۱۹ شرکت عرضه‌کننده خودروی سواری و سنگین در سال ۱۳۹۸، تعداد ۱۰ شرکت موفق به کسب نمره قبولی نشدند.
 
بر این اساس، در میان خودروهای سواری به ترتیب شرکت‌های بهمن موتور، مدیران خودرو، سرمایه گذاری بین الملل بایک، سازه‌های خودرو دیار، کرمان موتور، کارمانیا، سایپا، ایران خودرو و پرستوی آبی ارگ در رده اول تا نهم خدمات فروش قرار گرفتند و همچنین در میان خودروهای سنگین، شرکت های بهمن دیزل، سیبا موتور، ماموت دیزل، سایپا دیزل، ایران خودرو دیزل، مایان فولاد، کاریزان خودرو، سروش دیزل مبنا، ارس خودرو دیزل و عقاب افشان رتبه اول تا دهم را کسب کردند.
 
متوسط امتیاز رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش صنعت خودرو در سال ۱۳۹۸ معادل ۵۷/۹درصد بوده که نسبت به سال پیش از آن ۱۳درصد افت داشته است، ضمن اینکه عمده دلایل نارضایتی مشتریان که بر اساس مصاحبه با ۲۴۲ هزار مراجعه کننده به شبکه خدمات فروش به دست امده، «تاخیر در تحویل خودرو»، «عدم پرداخت خسارت دیر کرد» و «عدم پایبندی به تعهدات» بوده است.
 
همچنین طبق ارزیابی‌های انجام شده در سطح نمایندگی‌های مجاز ارائه دهنده خدمات فروش در سال ۹۸ نشان می دهد ۶۸/۹% از نمایندگی‌های مجاز با حداقل سطوح استاندارد تعریف شده در دستورالعمل منطبق نبوده‌اند.
 
شایان ذکر است شاخص های اصلی این ارزیابی، طبق دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات فروش خودرو، شامل ارزیابی شبکه نمایندگی‌های مجاز، ارزیابی نظام مدیریتی خدمات فروش و سنجش رضایت مشتریان است که کلیه شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو را در ۳ حوزه وضعیت الزامات ستادی خدمات فروش، وضعیت شبکه نمایندگی‌ها و نیز رضایتمندی مشتریان مورد سنجش قرار می‌دهد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *