RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه کاشان

۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۴/۴کد خبر: 307811
ایستانیوز:مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا به اتفاق هیأت همراه طی بازدید از شعبه کاشان با کارکنان و نمایندگان این شعبه دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، در این دیدار دکتر رضا جعفری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شعبه در جریان فعالیت‌های این شعبه قرار گرفت.
 
وی در ادامه ضمن یادآوری و تأکید بر پنج استراتژی اصلی شرکت گفت: با کمک این استراتژی‌ها توانستیم در سال 1398، پرتفوی شرکت را با رشد 62 درصدی به حدود یک هزار و 400 میلیارد تومان برسانیم و در سال جاری نیز با ادامه این روند به سقف 2 هزار و 500 میلیارد تومان خواهیم رسید و سهم خود را از بازار تثبیت می‌کنیم.
 
مدیرعامل بیمه سینا تصریح کرد: خوشبختانه پرتفوی شرکت در سه ماهه نخست امسال به رغم محدودیت‌ها، با رشد 45 درصدی مواجه شد و این آمار نشان می‌دهد که حرکت بر اساس برنامه و استراتژی توسط نیروی انسانی باانگیزه و متخصص می‌تواند نتیجه‌بخش باشد.
 
ایشان با اشاره به لزوم شناسایی ظرفیت‌های منطقه‌ای در شعب گفت: به‌کارگیری شیوه‌های نوین بازاریابی و بیان شفاف شرایط در مذاکره با مشتریان بالقوه می‌تواند در جذب مشتری مؤثر واقع شود.
 
وی بر ضرورت هم‌افزایی، همدلی و صمیمیت توأم با تلاش و رعایت اصول حرفه‌ای و سلامت در کار تأکید کرد و گفت: امیدواریم که با رعایت این مسائل در سال پیش‌رو شاهد رشد بیش از پیش بیمه سینا باشیم.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه سینا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *