RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ریال یکماهه ۲۵ درصد بی ارزش شد

نشست مدیر عامل بیمه آسیا با مسئولان سرپرستی استان اصفهان

عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید

انتصابات در بانک ایران زمین

بانک ملی ایران باید به یک سوپرمارکت خدمات مالی تبدیل شود

بازار سرمایه با چالش مالیاتی در لایحه بودجه مواجه شده است؟

غول بدهی جهان را می‌بلعد؟

خروج بافت را از بن‌بست اشتغال

ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی با تسهیلات بانک مسکن

بازدید مدیرعامل بانک توسعه صادرات از شرکت صادر‌کننده نمونه کشوری

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

«بانک ملی ایران»، برند محبوب مشتریان نظام بانکی

۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۴/۴کد خبر: 307785
ایستانیوز:بانک ملی ایران در هفتمین جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان، توانست رتبه نخست بانک محبوب را از آن خود کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این جشنواره در سال جاری نیز انتخاب برند محبوب بانک ها را به مخاطبان خود واگذار کرد. بانک ملی ایران که شعار «اعتماد می ماند» را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است، بار دیگر نشان داد که فعالیت های خود را طوری پیاده سازی کرده که مورد اعتماد و رضایت مخاطبانش بوده است.
جشنواره برند محبوب به عنوان یک نظرسنجی گسترده و عمومی در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردمی را فراهم کرده است. هدف این جشنواره ارتقای جایگاه برند مبتنی بر رای و نظر مصرف کنندگان عنوان شده است. اخذ آرای مردمی در این نظرسنجی از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام بود.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *