RSS
امروز یکشنبه ، ۴ آبان ۱۳۹۹
آخرین اخبار

روند نزولی دلار ادامه دارد

۲۲ آبان، آخرین مهلت معرفی نیازهای فناورانه به «شرکت بیمه سامان»

بیمه کوثر رتبه اول تحقق بالاترین سود خالص را به‌دست آورد

پیشنهادهایی برای تامین سرمایه بانک توسعه تعاون

تغییر ساعت کار بانک‌های خصوصی

تهدید یورو با یوان دیجیتال

کرونا و کارآفرینی: تهدید یا فرصت؟

آخرین وضعیت سهام عدالت جدید

FATF ایران را در فهرست سیاه نگه داشت

یارانه ۱۲۰ هزار تومانی به چه کسانی می رسد؟

جزئیات وام جدید کرونا

یک تصمیم جدید برای استخراج رمز ارز

بخشنامه دورکاری ۵۰ درصد کارکنان دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد

حبس نفس بازار طلا در آستانه انتخابات آمریکا

شاخص بورس همچنان می‌ریزد؟

۲۸ نماد بورسی متوقف شدند

بورس در نخستین هفته آبان‌ماه به کدام سمت می‌رود؟

تصویب صورت های مالی بیمه میهن

افتتاح شعبه جدید بیمه نوین در شهر لار

رالی باخت - باخت خودرو

فروش بزرگ بنزین در بورس

آیا سود ۲۵ درصدی در راه است؟

بعد از انتخابات آمریکا «قیمت دلار» چقدر بالا و پایین خواهد شد؟

۱۸.۵ میلیارد دلار تأمین ارز از ابتدای سال جاری

سود خالص ۱۰هزار میلیارد تومانی فملی

«بانک ملی ایران»، برند محبوب مشتریان نظام بانکی

۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۴/۴کد خبر: 307785
ایستانیوز:بانک ملی ایران در هفتمین جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان، توانست رتبه نخست بانک محبوب را از آن خود کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این جشنواره در سال جاری نیز انتخاب برند محبوب بانک ها را به مخاطبان خود واگذار کرد. بانک ملی ایران که شعار «اعتماد می ماند» را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است، بار دیگر نشان داد که فعالیت های خود را طوری پیاده سازی کرده که مورد اعتماد و رضایت مخاطبانش بوده است.
جشنواره برند محبوب به عنوان یک نظرسنجی گسترده و عمومی در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردمی را فراهم کرده است. هدف این جشنواره ارتقای جایگاه برند مبتنی بر رای و نظر مصرف کنندگان عنوان شده است. اخذ آرای مردمی در این نظرسنجی از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام بود.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *