RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

« تندیس بلورین » تعالی سازمانی به بانک دی اعطا شد

۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۳/۲۷کد خبر: 307543
ایستانیوز:سازمان مدیریت صنعتی، تندیس بلورین هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی را به بانک دی اعطا کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، در مراسم هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی که در سالن همایش های سازمان مدیریت صنعتی و با حضور امیر بیات ترک، معاون وزیر صمت و رییس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و جمعی از مدیران عامل سازمان‌های دولتی و خصوصی شرکت‌کننده در هفدهمین دوره این جایزه برگزار شد، تندیس بلورین تعالی سازمانی به بانک دی اعطا شد.  
 
بر اساس این گزارش، با اعلام رسمی مرکز تعالی سازمانی پس از طی مراحل ارزیابی توسط ارزیابان ملی و بررسی و نظارت در کمیته علمی و نیز صحه‌گذاری در کمیته داوری هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی، بانک دی شایسته دریافت جایزه تندیس بلورین تعالی سازمانی شناخته شد.  در هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی، قدیمی ترین و معتبرترین جایزه ملی، شرکت ها و سازمان های مختلف خصوصی و غیردولتی در یکی از ۵ بخش ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش و بخش عمومی با پیاده سازی الگوی تعالی سازمانی در مجموعه خود و انجام خودارزیابی بر اساس الگوی تعالی سازمانی در راستای اجرای برنامه‌های بهبود، اقدام کرده و با حضور در هفدهمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی میزان سرآمدی شرکت خود را محک زدند.
 
بانک دی در سال جاری در بخش «خدمات» و گروه سازمان های بزرگ برای رقابت در سطح تندیس بلورین در ارزیابی تعالی سازمانی شرکت کرد که پس از پنج روز ارزیابی در سطح شعب و ستاد با کسب امتیاز لازم در بازه 450 الی 500 ، شایسته دریافت تندیس بلورین هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی شد.  گفتنی است بانک دی در سنوات گذشته نیز با حرکتی مستمر موفق شد در سال های 1393،1391، 1394 و 1395 گواهی تعهد به تعالی، تقدیر نامه دو، سه و چهار ستاره تعالی را از آن خود نماید.  در پی کسب این افتخار ارزشمند، دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اهتمام جمعی مدیران و تسهیلگران تعالی، این موفقیت بزرگ را به تمامی کارکنان تبریک گفت.  مجتبی حیدری، عضو هیئت عامل و معاون سرمایه انسانی بانک دی به نمایندگی از دکتر برات کریمی،مدیرعامل بانک، لوح تقدیر و تندیس بلورین هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی را دریافت کرد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *