RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۶ تیر ۱۳۹۹
آخرین اخبار

وزارت اقتصاد متکفل تامین نود درصد منابع بودجه کل کشور است

طلب ۲۵۶ هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی از دولت

سرمایه "وگردش" ۱۵ هزار میلیاردی شد

افزایش ۳۰ هزار تومانی قیمت سکه

افت ۳۲۱۱ واحدی نماگر تالار شیشه ای

درب دستگاه قضایی به روی بانک‌های متخلف بسته شد

تصویب صورت‌های مالی سال ۹۸ پست‌ بانک

تمامی فرایندهای ثبت‌نام در نظام مالیاتی الکترونیکی است

تصویب کلیات طرح اخذ مالیات از خانه های خالی

امکان استعلام آنلاین ضمانت‌نامه‌های بانکی فراهم شد

گیاهان دارویی وارد بورس کالا می‌شوند

دلار ۲۲هزارو ۹۵۰ تومان

عرضه اولیه زرماکارون باز هم به تاخیر افتاد

تبدیل تهدیدهای بیمه ای به فرصت

افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت در بانک سرمایه

زمان برگزاری مجمع بانک شهر اعلام شد

افزایش سقف خدمات مبتنی بر کارت بانکی در موسسه اعتباری ملل

استقبال اعضای صندوق قرض الحسنه شاهد از سامانه پیامکی استعلام وضعیت تسهیلات

دیدارمدیرعامل بانک آینده با شماری از مدیران ارشد بازار سرمایه

مردم به رسانه های جیبی خود اعتماد دارند

“بنو” با ۴۷ درصد رشد قیمت، بازگشایی شد

رشد ۴۹ درصدی ارزش سهام بیمه نوین در خرداد ماه

تقدیر برق منطقه ای یزد از چادرملو

طلا دوباره صعود کرد

بررسی اهداف دولت از شیوه خصوصی‌سازی

معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه میهن:

شیوه های سنتی در بازار بیمه دیگر پاسخگو نیست

۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۳/۱۶کد خبر: 307017
ایستانیوز:عصر دیجیتال جایگزین شیوه های سنتی شده و کسب و کارهایی که این مقوله را در راهبرد بازاریابی خود لحاظ نکنند، از غافله عقب خواهند ماند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛ رسول ساجدی معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه میهن این مطلب را در جلسه هم اندیشی رئیس، کارشناسان و نمایندگان مجتمع مرکز و شعبه شیراز عنوان کرد.
ساجدی در این جلسه با تشریح سیاست ها و برنامه های شرکت در سالجاری بویژه در حوزه شبکه فروش و نمایندگان، خواستار پویایی و نفوذ هرچه بیشتر شبکه فروش در بازار بیمه شد.
معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه میهن گفت عصر دیجیتال با سرعتی سرسام‌آور در حال حرکت است و آینده بازاریابی را تحت تآثیر قرار داده و جایگزین شیوه‌های سنتی و قدیمی شده است و بدون تردید نسل قدیمی روش‌های ارتباطی رو به زوال است و کسانی که همگام با رشد روزافزون اینترنت و ابزارهای هوشمند حرکت کنند و از فرصت‌های جدید عصر دیجیتال استفاده نمایند، برنده این میدان خواهند بود.
وی افزود در عصر حاضر، مردم بیش از پیش در زندگی روزمره خود با محتوا و مضامین دیجیتال از طریق گوشی موبایل، لب‌تاپ و کامپیوترهای خود سر و کار دارند و کسب و کارهایی که این مقوله را در راهبرد بازاریابی خود لحاظ نکنند از غافله عقب هستند و باید هر چه سریع‌تر به این سمت حرکت کنند.
ساجدی تحولات مفاهیم بازاریابی در عصر دیجیتال، روش‌های متداول این عصر در بازاریابی و فرصت‌های آن را مورد تأکید قرار داد و گفت شدت تحولات در این حوزه به‌ قدری است که نمی توان حصار برای آن تعریف کرد و مدیران و کارشناسان کسب ‌و‌کارها در حوزه بازاریابی و فروش باید توجه ویژه ای به این تحولات داشته باشند و امورات خود را همگام با این تحولات پیش ببرند.
وی با بیان این موضوع که در عصر جدید قائده بازی عوض شده و دیگر فضاهای سنتی در کسب و کارها به هیچ وجه پاسخگو نیست و بر اساس مولفه های دیجیتال مارکتینگ باید حرکت کرد، از نمایندگان خواست دانش و توان علمی و فنی خود را افزایش و مشتری مداری و نیازهای مشتری را مورد توجه قرار دهند و از شأن انسانی مشتری صیانت نمایند و با فنون مذاکره و تسلط کامل بر محصولی که دارند، به ارائه و فروش آن بپردازند.
در این جلسه که مالک فتاحی مدیر امور شعب و نمایندگان، رحمت خسروی مدیر بازاریابی و پیمان قربانی مدیر بیمه های زندگی نیز حضور داشتند، نمایندگان هم به بیان مسائل و خواسته های خود پرداختند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *