RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

خدمات تلفن‌بانک مسکن به مشتریان شتابی

۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۳/۱۲کد خبر: 306923
ایستانیوز:تلفن‌بانک متمرکز بانک مسکن در هر ساعت از شبانه‌روز آماده ارائه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان بانک مسکن و دیگر بانک‌ها است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، تلفن بانک مسکن یکی از مسیرهای مناسب انجام تراکنش‌های بانکی روزمره بدون نیاز به حضور در شعب است؛ موضوعی که در روزهای اخیر با توجه به هشدار شروع موج دوم شیوع کرونا از اهمیت مضاعفی برخوردار است.
 
تلفن بانک مسکن به شماره ۶۴۰۹۶-۰۲۱ به مشتریان این امکان را می دهد که به راحتی و بدون حضور فیزیکی در شعب بانک به صورت ۲۴ ساعته از خدمات این سیستم استفاده کنند. تمام دارندگان حساب­ های بانک مسکن می توانند با مراجعه به هر یک شعب بانک مسکن، رمز حساب سامانه تلفنبانک را دریافت کرده و از امکانات تلفنبانک متمرکز بهره‌مند شوند.
 
تلفنبانک متمرکز بانک مسکن شامل سه سامانه مجزا شامل «پرداخت قبوض و خرید شارژ»، «تلفنبانک متمرکز» و «خرید شارژ برچسب الکترونیکی عوارض (ETC)» است سرویس‌های خدمات سامانه پرداخت قبوض و خرید شارژ قابل استفاده توسط تمام مشتریان بانک مسکن و همچنین دارندگان کارت‌های عضو شبکه شتاب است و نیازی به ثبت نام در شعب بانک مسکن ندارد. در این سامانه تمام دارندگان کارت‌های شتابی می‌توانند نسبت به پرداخت با شناسه‌های قبض و پرداخت، پرداخت با شماره تلفن همراه بدون نیاز به شناسه قبض و پرداخت، خرید شارژ مستقیم همراه اول و ایرانسل و نیز خرید شارژ برچسب الکترونیکی عوارض آزاردراهی (ETC) اقدام کنند.
 
سامانه تلفنبانک متمرکز نیز شامل دو قسمت «خدمات مبتنی بر کارت» و «خدمات مبتنی بر حساب» بوده و مختص صاحبان حساب در بانک مسکن است. در بخش خدمات مبتنی بر کارت می‌توان صورتحساب، قرائت ۳ گردش آخر، ارسال فکس ۳۰ گردش آخر، قرائت واریز یارانه‌ها، انتقال وجه مسکن‌کارت به مسکن‌کارت، پرداخت اقساط بانک مسکن، درخواست کارت المثنی، پرداخت قبوض و خرید شارژ، اعلام کد شبا، خرید شارژ برچسب الکترونیکی عوارض (ETC) و اعلام مفقودی کارت را درخواست کرد.
 
همچنین در بخش خدمات مبتنی بر حساب، علاوه بر امکانات مربوط به اخذ صورتحساب، امکان انتقال وجه حساب مسکن به حساب مسکن، پرداخت اقساط، انتقال وجه پایا، تغییر رمز حساب تلفنبانک، پرداخت قبوض،خرید شارژ و اعلام کد شبا وجود دارد. علاوه بر این خدمات چک از قبیل درخواست صدور دسته چک، استعلام وضعیت چک، کلیه تغییرات چک اعم از مسدودی موقت، وضعیت پاس شده، پاس نشده و ابطال چک قرائت می‌شود. مسدودی موقت چک نیز از طریق تلفنبانک در کوتاه‌ترین زمان ممکن میسر است.
 
سامانه خرید شارژ برچسب الکترونیکی عوارض آزادراهی (ETC) نیز علاوه بر مشتریان بانک مسکن، به دارندگان کارت‌های شتابی دیگر بانک‌ها نیز سرویس می‌دهد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *