RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

مدیرعامل بانک سینا:

آغازگر حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه سازمانی؛ روابط عمومی ها هستند

۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۳/۷کد خبر: 306743
ایستانیوز:مدیرعامل بانک سینا در دیدار کارکنان مدیریت امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی که مقارن با هفته ارتباطات انجام شد؛ روابط عمومی را آغازگر حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه سازمانی برشمرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،دکتر ایمانی در این جلسه ضمن تبریک هفته و روز روابط عمومی به همکاران این مدیریت، با اشاره به اینکه کار در فضای روابط عمومی مشکلات خاص خود را دارد، گفت: امروزه با توجه به پیچیدگی جوامع و توسعه فناوری ها، روابط عمومی یک ضرورت مهم سازمانی به شمار می رود. لذا انجام امور مختلف نهادها در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و بهداشتی دنیا بدون وجود روابط عمومی هدفمند، سازمان یافته و پیشرفته امکانپذیر نیست.
وی خاطرنشان کرد: در فضایی که هر لحظه شاهد تغییر روابط، دیدگاه ها و مناسبات انسانی هستیم، اگر جهت گیری ارتباطی و تبلیغی مناسب و به موقع از سوی روابط عمومی ها شگل نگیرد، بازخوردی نیز وجود نخواهد داشت و کارها نمودی پیدا نمی کند. البته روابط عمومی بانک سینا با برخورداری از تیم مدیریت و کارکنان مجرب و متخصص تاکنون در این خصوص، جهت گیری خوب، مناسب و حساب شده ای داشته است، که جای تشکر و قدردانی دارد.
مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر اینکه در دنیای امروز، ارتباطات اجتماعی و ارتباط گیری موضوع مهمی است، افزود: روابط عمومی ها دارای قدرت جریان سازی و تنویر افکار عمومی هستند و نقش فعال و تاثیرگذاری در جلب آرای عمومی برای پیشبرد اهداف سازمانی ایفا می کنند. لذا روابط عمومی مسئولیت های مهمی در بیرون و درون سازمان دارد و ایجاد تعادل و توازن بین هر دو نقش از وظایف روابط عمومی است که نباید از این امر مهم غافل شد.
دکتر ایمانی با اشاره به اینکه نباید خود را همیشه بهترین بدانیم، افزود: حرکت اول در مسیر پیشرفت و توسعه با روابط عمومی است؛ اگر روابط عمومی خوب عمل کند، سایر بخش ها نیز به تبع آن پیش خواهند رفت. لذا یک روابط عمومی قوی همواره باید بدنبال تغییر، خلق ایده، نوآوری و خلاقیت باشد و همچنین برای داشتن دید و نگاه وسیع تر و ماندن در میدان رقابت، فعالیت روابط عمومی ها در سایر بانک ها می بایست رصد شود.
وی ادامه داد: نگاه مثبت نداشتن و بعضاً ناآگاهی پرسنل در باب اهمیت کار روابط عمومی و نقش آن در جهت دهی افکار عمومی یکی از مشکلات حوزه ارتباطات است و از جمله سیاست های بانک سینا حمایت و تقویت جایگاه روابط عمومی، بهبود ماهیت کار و توسعه فعالیت های این بخش است.
مدیرعامل بانک سینا گفت: علیرغم کمبودهای موجود ساختاری و نیروی انسانی در روابط عمومی این بانک، کارها و اقدامات خوبی در حوزه ی اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برای ماندن مردم در خانه و پرهیز از تردد در مکانهای شلوغ از جمله بانک بخصوص در ایام شیوع بیماری کرونا صورت گرفت که از تلاش های ارزشمند شما همکاران عزیز قدردانی می نمایم.
وی همچنین، ضرورت توسعه روابط عمومی بانک سینا به ویژه در استان ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: معمولاً استان ها آنگونه که باید به لحاظ ظرفیت و توان کارشناسی و پتانسیل منطقه ای مورد توجه سازمان ها قرار نمی گیرند که با برنامه های جدی و مهمی که در بانک سینا اجرا خواهد شد، امیدواریم شاهد تقویت این بخش ها و در نتیجه ارتقاء جایگاه روابط عمومی بانک سینا باشیم.
گفتنی است در ادامه این نشست، کارکنان روابط عمومی بانک سینا ضمن قدردانی از حمایت های مجموعه مدیریت بانک به ویژه مدیرعامل، نقطه نظرات، پیشنهادها و مشکلات خود را مطرح کردند و دکتر ایمانی راهنمایی های لازم را در این خصوص ارائه داد.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک سینا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *