RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

ارائه ۳۶ هزار خدمت بانکی در بانک رسالت

۱۰:۸ - ۱۳۹۹/۲/۳۰کد خبر: 306472
ایستانیوز:مدیر مرکز امداد مشتریان بانک قرض ­الحسنه رسالت گفت: این مرکز در ۱۶ روز نخست سال جاری پاسخگوی ۱۲۲هزار و ۸۰۰تماس مشتریان بوده که این میزان پاسخگویی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۷۰ درصدی داشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مهدی دعاگویی با بیان اینکه کارشناسان مرکز امداد مشتریان در حال حاضر روزانه پاسخگوی بالغ برچهار هزار تماس هستند؛ اظهارداشت: با توجه به شیوع کرونا و عدم رفت و آمد مشتریان در دوهفته ابتدای سال این آمار به بیش از هفت هزار  و 600تماس در روز رسید.
 
به گفته وی پیگیری مشتریان جهت استمهال سه ماه تسهیلات قرض الحسنه بخاطر شیوع ویروس کرونا افزایش حجم تماس­ های دریافتی این مرکز در ایام نوروز را به دنبال داشته است.
 
دعاگویی یادآور شد:  مشتریان می توانند از راهنمایی کارشناسان این مرکز در خصوص نحوه افتتاح حساب، درخواست تسهیلات ودرخواست دسته چک غیرحضوری، نحوه استفاده از اینترنت بانک، همراه بانک، مسدودی و رفع مسدودی کارت، پیگیری تراکنش های ناموفق، اطلاع رسانی در خصوص سامانه اعتبارسنجی مرآت، تایید هویت صحت شماره همراه جهت سامانه هریم، راهنمایی فعال کردن رمز پویا و.... بهره مند شوند.
 
دعاگویی اظهارداشت: کارشناسان این مرکز  با شماره گیری 0214747 به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشتریان هستند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *