RSS
امروز دوشنبه ، ۲۳ تیر ۱۳۹۹
آخرین اخبار

IMF:کاهش شدیدتر رشد اقتصادی خاورمیانه

مدیر امور شعب شمال کشور بانک صادرات منصوب شد

خدمت رسانی بانک رفاه به بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین

اعطای تسهیلات از سوی بانک رفاه در قالب "طرح عدل"

سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی ۱۷ میلیون و ۸۰۹ هزار تومان شد

بیمه های سنتیِ کوچک و متوسط بازندگان بحران کرونا

بازار سرمایه پیشران تورم در اقتصاد

رشد ۹۲۷۴ واحدی شاخص بورس تهران

آغاز ساخت هنرستان تربیت‌بدنی اردکان توسط چادرملو

شناسایی ریسک‌های جدیدصادرکنندگان

شرط بیمه مرکزی برای برگزاری مجامع بیمه ها

نرخ جریمه «مالیات از خانه‌های خالی» بازدارنده نیست

افزایش ​سقف انتقال کارت به کارت در بانک پاسارگاد

توضیحات بانک ملی به فروشندگان سهام عدالت

جزئیات واگذاری سهام شرکت‌های دولتی به تامین اجتماعی

بدهی یک تریلیون دلاری شرکت‌های جهان

چشم انداز تجاری هند، بدترین در جهان

امکان افتتاح حساب غیرحضوری طرح پردیس بانک سینا

لزوم بهره گیری بیشتر از ظرفیت بورس کالا

انتشار ۱۰ هزار میلیارد ریال اوراق رهنی مسکن

"غزر" به بورس می آید

آغاز دومین پذیره‌نویسی اوراق رهنی مسکن

چشم‌انداز ۲۰۳۰ عربستان دیگر بی‌نفت نیست

۳۵ شرکت دانش بنیان در تابلوی بورس

همه داروهای کرونا را تامین می کنیم

روابط عمومی تبیین‌کننده اهداف و راهبردهای سازمان است

۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۲/۲۷کد خبر: 306365
ایستانیوز:حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون، روابط عمومی سازمان را تبیین‌کننده اهداف و راهبردهای سازمان دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون، صبح امروز در جلسه گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که به‌صورت حضوری با همکاران روابط عمومی ستاد و به‌صورت ویدئوکنفرانس با مدیران استانی و همکاران روابط عمومی استان سخن می‌گفت اظهار داشت: تکالیف و وظایف مهمی در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال در استان‌ها بر عهده بانک توسعه تعاون قرار داده‌شده است، که انجام تکالیف مربوط به طرح‌های ملی، جایگاهی ویژه در راهبردهای هفت‌گانه و اهداف سازمانی بانک دارد. وی افزود: روابط عمومی بانک توسعه تعاون سیاست‌گذاری رسانه‌ای و راهبردهای ارتباطی را معطوف به این موارد مهم نموده و تهیه محتوای تخصصی اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی بانک در این زمینه‌ها صورت پذیرفته است.
مهدیان کارکرد تخصصی و نقش پیش برنده روابط عمومی را در بانکداری نوین امروز غیرقابل‌انکار دانست و افزود: استفاده از مکانیزم های جدید ارتباطی و اطلاع‌رسانی در ایجاد ارتباط مؤثر با مشتریان و اعتلای سطح خدمات بانک بسیار تأثیرگذار است و ازاین‌رو روابط عمومی بانک می‌تواند به‌عنوان مزیت رقابتی و همچنین تقویت‌کننده نقش توسعه‌ای بانک مطرح باشد.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون راه‌اندازی پورتال جدید و همچنین پایگاه خبری توسعه تعاون را از دستاوردهای روابط عمومی بانک یادکرد و افزود: روابط عمومی بانک با ایفای نقش حرفه‌ای و بهره‌مندی از فرصت‌ها و مدیریت بحران‌ها، بانک را در مسیر خدمات‌رسانی بهتر یاری داده است و از تمامی ابزارها و امکانات موجود در این زمینه‌ها استفاده نموده است.
مهدیان نقش‌آفرینی بانک توسعه تعاون در اجرای بند الف تبصره ۱۸ و همچنین تداوم اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری را یادآور گردید و افزود: کلیه ادارات شعب استان‌ها التزام کافی برای اجرای صحیح طرح‌ها را داشته باشند و همکاران روابط عمومی نیز خدمات بانک در این زمینه‌ها را در قالب محتوای خبری اطلاع‌رسانی نمایند.
رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون ابلاغ راهبردهای هفتگانه این بانک را در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به جامعه هدف و مشتریان این بانک عنوان نمود و افزود: کلیه امکانات بانک برای ارائه خدمات مطلوب به تعاونگران و کارآفرینان بکار گرفته می‌شود و مدیران و روابط عمومی استان‌ها باید این راهبردها را مدنظر قرار دهند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *