RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

نقش روابط عمومی صیانت از شأنیت و اعتبار سازمان است

۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۲/۲۷کد خبر: 306362
ایستانیوز:سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون: نقش روابط عمومی صیانت از شأنیت و اعتبار سازمان است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون صبح امروز در جلسه گرامیداشت روز جهانی و ارتباطات که با حضور حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون و سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره این بانک به‌صورت ویدئوکنفرانس و با حضور مدیران استانی، معاونین استان‌ها و مسئولین روابط عمومی استان‌ها برگزار شد اظهار داشت: روابط عمومی به‌عنوان حلقه ارتباطی میان سازمان و ذینفعان، کارکردهای مؤثری داشته است و تأثیرات زیادی در رشد و پیشرفت سازمان و اعتلای درجه اعتبار و شأنیت سازمان دارد. معادی با اشاره به اینکه جایگاه روابط عمومی از بدو خلقت بشر و در بحث انتقال پیام و نقش ارتباطی پیامبران حائز اهمیت بوده است افزود: روابط عمومی از سویی به‌عنوان زبان گویای بانک، وظیفه اطلاع‌رسانی و انتشار اطلاعات موردنیاز مخاطبین را بر عهده دارد و از سویی دیگر به‌عنوان چشم بینا و گوش شنوای سازمان، وظیفه دریافت بازخوردها، پیشنهادها و انتقادات مشتریان را به مدیران ارشد سازمان منعکس می‌نماید.
 
معادی بابیان اینکه نقش بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک عامل طرح‌های ملی، منشأ خدمات و تأثیرات مثبتی در استان‌های مختلف سراسر کشور داشته است افزود: بر اساس برنامه عملیاتی ابلاغی به استان‌ها، معرفی طرح‌های موردحمایت بانک و تأثیرگذاری طرح‌ها و پروژه‌ها در اشتغال و تولید منطقه‌ای از مهم‌ترین راهبردهای اطلاع‌رسانی بانک در سراسر کشور می‌باشد که موجب آگاهی عموم جامعه از خدمات توسعه‌ای بانک و ایجاد اعتبار بیشتر بانک در میان اقشار می‌شود.
 
مدیر روابط عمومی بانک توسعه تعاون در ادامه گفت: اشراف و تسلط فعال روابط عمومی بر وظایف و کارکردهای محیط حرفه‌ای خود، بستر لازم برای مدیریت بحران در شرایط دشوار را فراهم می‌سازد و امکان تبدیل تهدید به فرصت را برای سازمان ایجاد می‌نماید.
 
معادی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی بانک در ایام بحرانی شیوع کرونا گفت: کارآفرینان و تعاونگران نگاه ویژه‌ای به نقش حمایتی بانک توسعه تعاون در این روزهای بحرانی دارند و بانک با تعامل مثبت با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، می‌تواند بسترهای جهش تولید و حفظ و ایجاد اشتغال در واحدهای تولیدی را ایجاد نماید و نقش روابط عمومی در این زمینه کارگشا و حیاتی است.
 
معادی بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌های نوین در اطلاع‌رسانی و ارتباط با مخاطبین و ذینفعان را از راهبردهای روابط عمومی بانک توسعه تعاون دانست و افزود: حضور در رسانه‌های الکترونیک و شبکه‌های اجتماعی با توجه به اقبال مخاطبین به این رسانه‌ها به‌عنوان یک ضرورت مطرح می‌باشد، ازاین‌رو روابط عمومی بانک توسعه تعاون نیز با رعایت ضوابط حرفه‌ای و با سرعت و کیفیت بالای محتوای تخصصی، در انواع رسانه‌ها حضورداشته است و سلایق گوناگون مخاطبین را پوشش داده است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *