RSS
امروز جمعه ، ۹ خرداد ۱۳۹۹
آخرین اخبار

شعبه مرکزی بیمه‌آسیا افتتاح شد

پیش‌بینی شاخص دو میلیون واحدی تا پایان امسال

بازار مسکن به رونق غیرتورمی رسیده است؟

مسکن کالای سرمایه‌ای شده است

سه نهاد مخل در فضای کسب وکار

محمدباقر قالیباف با ۲۳۰ رأی رئیس مجلس یازدهم شد

با دستمزد معقول، تورم کنترل می ‏شود

بانک رفاه طرح تسهیلاتی رفاه کالا را به اجرا گذاشت

بخش خصوصی می‌تواند رمزارزملی کشورها را تقویت کنند

بانک توسعه تعاون به‌ عنوان بانک عامل فروش سهام عدالت معرفی شد

آزمون های آداب و بیمه‌های زندگی به صورت الکترونیکی برگزار می شوند

کشف قیمت ۶۵۱۱۹ ریالی «آریا» در فرابورس

سهام عدالت متوفیان به وراث می رسد

امکان ثبت غیرحضوری درخواست فروش سهام عدالت در بانک ملت

توصیه به کسانی که پولی از حساب آن‌ها برداشت می‌شود

نقدینگی واقعا چقدر رشد کرده است؟

پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت سالروز تاسیس بانک سینا

اگر بیمه نامه چاپی خواستید،درخواست بدید

آغاز فعالیت خزانه بانک آینده برای تحویل سکه

کمک ۵۰ میلیونی بانک ایران زمین به ایتام

حذف رمز ایستا و پویا با خودپرداز بانک رفاه

طلا ارزان می­ شود؟

متقاضیان ثبت نام خرید خودرو بخوانند

حراج اوراق بدهی دولتی، ۱۳ خرداد

جزئیات پرداخت انواع وام کرونا

ممنوعیت ورود مسافران بدون ماسک به هواپیما

۱۲:۳ - ۱۳۹۹/۲/۱۷کد خبر: ۳۰۶۰۲۳
ایستانیوز:سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: بر اساس توصیه مقامات بهداشتی همه شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند که بسته های بهداشتی از جمله ماسک را در اختیار مسافران قرار دهند و همه مسافران موظفند به منزله ورود به هواپیما و در طول پرواز از آن استفاده کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، رضا جعفرزاده اظهار کرد: بر اساس توصیه مقامات بهداشتی و با توجه به ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی اعلام کرده‌ایم که موظف هستند بسته های بهداشتی شامل ماسک را در اختیار مسافران قرار دهند و همه مسافران موظف هستند که به محض ورود به هواپیما و در طول پرواز از آن استفاده کنند.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بر تهیه و توزیع این بسته های بهداشتی نظارت کافی می‌شود؟ افزود: قطعا بر بسته های بهداشتی که در هواپیما به مسافران ارائه می شود، از سوی سازمان هواپیمایی و دستگاه های متولی نظارت کامل می شود و مردم هیچ نگرانی بابت چیزی که از خدمه پروازی تحویل می گیرند نداشته باشند.
 
سخنگوی سازمان هواپیمایی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا در شرایط کنونی و با توجه به مخاطرات احتمالی ناشی از شیوع ویروس کرونا تغییری در کترینگ هواپیماها و سرویس ها و خدماتی که به مسافران در طول پرواز داده می شود ایجاد شده است؟ نیز گفت: همه اینها و شرکت‌های هواپیمایی موظف به ارائه خدمات و تامین نیاز و مسافران در طول پرواز هستند و نمی‌توان آن را به بهانه شیوع این بیماری قطع کرد اما هر کالا و خدمتی که به مسافران ارائه می شود مورد نظارت دقیق دستگاه‌های متولی از نظر بهداشتی قرار می‌گیرد و هیچ نگرانی بابت آن وجود ندارد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *