RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

بررسی اقدامات مدیرعامل پاکسان؛

کارنامه صد روزه یک مدیرعامل

۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۲/۱۵کد خبر: 305943
ایستانیوز: شرکت پاکسان با تصدی بابک مصطفائی به سمت مدیرعامل این مجموعه در صد روز اخیر شاهد تحولات خرد و کلان بسیاری بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،این شرکت با تبیین اهداف و برنامه های استراتژیک خود، فصل تازه ای در صنعت شوینده کشور را تجربه کرد.
 
با گذشت چهار ماه از سال مالی جدید شرکت پاکسان شاهد ارتقا رکوردهای فروش در این شرکت بودیم و هدف عالی این مجموعه در سال جدید تلاش مداوم برای رفع نیازهای شوینده و بهداشتی مردم سرزمینمان و جامه ی عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درخصوص شعار سال ( جهش تولید) است به همین منظور با تدبیر بابک مصطفائی مدیرعامل مجموعه پاکسان کارکنان شریف این مجموعه از لحظه تحویل سال نو مشغول انجام کار و تولید بوده اند.
 
تولید با همه قوا و افزایش فروش
 
ثبات تولید و اشتغال از برنامه های راهبردی این مجموعه است و با هدف گذاری های انجام شده تمام خطوط تولید فعال و تولید بر اساس برنامه در حال اجرا است تا 154 هزار تن حجم پیش بینی شده برای تولید در سال مالی جاری محقق گردد. این شرکت همچنین موفق شد در فروردین ماه سال جاری رکورد تولید خود را به میزان قابل توجهی ارتقاع دهد و به رشد 75درصدی نسبت به سال گذشته برسد. در روزهای آغازین مدیرعاملی مصطفائی در شرکت پاکسان و اقدامات اصلاحی در برخی فرایندهای فروش شاهد رکوردهای کم نظیری در عرصه فروش محصولات بودیم به نحوی که در بهمن و اسفند سال گذشته میزان فروش شرکت به مقدار چشم گیری افزایش یافت. بویژه در بهمن ماه که پاکسان رشد 47 درصدی فروش را نسبت به سال گذشته رقم زد.
 

 
 
در جدول فوق مشخص است که میزان رشد فروش ماهانه شپاکسا نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل 47% رشد داشته است
 
تولید و عرضه مستقیم محلول ضدعفونی کننده ارکید
 
پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز مبرم مردم به مواد شوینده و ضدعفونی کننده و با حمایت های مهندس محسنی مجد مدیرعامل محترم شرکت توسعه صنایع بهشهر، شرکت پاکسان با تمهیدات به موقع و در کوتاه ترین زمان اقدامات مقابله ای با این ویروس را در دستور کار خود قرار داد.
 
علاوه بر بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود برای تولید صابون با دستور بابک مصطفائی و با قید فوریت خط تولید محصول جدیدی در پاکسان کلید خورد و در مدت 4 روز خط تولید محلول ضدعفونی کننده ارکید بدون خارج کردن خط تولید دیگری راه اندازی شد.
 
محلول تولید شده در شرکت پاکسان به‌صورت مستقیم و بدون واسطه در میادین میوه و تره‌بار منتخب شهر تهران توزیع شد.
 
رشد ارزش سهام
 
با توجه به شرایط عملیاتی پاکسان، حجم مناسب میزان تولید و فروش محصولات و برنامه های در دست اجرا از سوی بابک مصطفائی به عنوان مدیرعامل مجموعه و همچنین گسترش ویروس کرونا و اقبال مصرف کنندگان به محصولات شوینده، شاهد افزایش چشمگیر معاملات و قیمت سهام شــــــرکت پاکسان بودیم به شکلی که در برخی از روزها صف خرید سهام شپاکسا به میزان 27 میلیون می رسید. سهام پاکسان رشد قابل اعتنایی در این مدت تجربه کرد و قیمت سهام پاکسان از 1795 تومان در آغازین روزهای مدیریت بابک مصطفائی به بیش از 3900 تومان افزایش داشته است و از نظر عملیاتی نیز شرایط مطلوبی را تجربه کرد.
 
توجه به بهداشت و سلامت کارکنان 
 
یکی از دلایلی که بیماری کرونا در بین پرسنل این مجموعه نتوانست خودی نشان دهد به علت برنامه های اجرا شده در این مجموعه است که به دستور مدیرعامل شرکت پاکسان صورت گرفت.
 
که از جمله این اقدامات می‌توان به تهیه و توزیع تجهیزات حفاظتی نظیر ماسک، دستکش جهت کلیه پرسنل ستادی و تولیدی، تغییر سیستم ثبت ورود و خروج پرسنل از اثر انگشت به تشخیص چهره ، توزیع محلول ضدعفونی کننده بین پرسنل خدمات اداری و واحدها جهت ضدعفونی سطوح به صورت روزانه، تدوین دستورالعمل های اضطراری جهت شرایط بحران کرونا و.. اشاره کرد.
 
اقدامات توسعه ای
 
علاوه بر توجه به نوسازی و اورهال کردن کارخانه و خطوط تولید پروژه راه اندازی شرکت پاکسان در منطقه آزاد البرز(قزوین) از دیگر برنامه های مدیرعامل شرکت پاکسان است که اقدامات و بررسی های اولیه با جدیت در این مجموعه دنبال می شود.
 
همچنین این شرکت تولیدی در تلاش است برای به روز رسانی محصولات و رفع نیازهای جدید هموطنان به محصولات شوینده و بهداشتی و به منظور تکمیل سبد کالایی این مجموعه، به زودی محصولات جدید از جمله صابون، پودر ماشینی، مایع دستشویی و...با برند خوشنام و قدیمی برف تولید و روانه بازار کند.
 
افتخارات و مسئولیت های اجتماعی
 
شرکت پاکسان از زمان حضور بابک مصطفایی به سمت مدیرعاملی این مجموعه تندیس دومین همایش حمایت از تولید ملی (حاتم) را از آن خود کرد و با کسب لوح زرین همایش ملی کیفیت و مشتری مداری برگ‌های زرین دیگری را به دفتر افتخارات خود افزود.
 
شرکت پاکسان در راستای مسئولیت های اجتماعی و عمل به شعار ذاتی خود در تلاش برای سلامت خانواده ها در ایام شیوع کرونا با دستور مدیرعامل مجموعه نسبت به توزیع رایگان صابون سیو در مراکز پرتردد و برپایی ایستگاه هایی بمنظور ضدعفونی نمودن عابرین اقدام کرد.

به گزاش پاکسان نیوز،اقداماتی که برشمردیم تنها چکیده ای از حضور صد روزه و تلاش بی وقفه مصطفائی در سمت مدیرعاملی شرکت پاکسان است و بی شک باز هم شاهد موفقیت های چشمگیر دیگری از شرکت پاکسان خواهیم بود و امیدواریم شرکت پاکسان با سابقه طولانی که در تولید مواد شوینده و بهداشتی در کشور دارد بتواند همچون گذشته در عرصه تولید و عرضه این محصولات، حضور در بازاهای بین المللی، تکمیل سبد کالایی و عرضه برندهای جدید بدرخشد و قابلیت های غیرقابل رقابت خود را بیش از پیش در بازارهای داخلی و خارجی به نمایش بگذارد.

 

 

 

 


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *