RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

در سال ۹۸

رشد چشمگیر عملکرد بانک‌پاسارگاد در ارائه «بسته حمایتی»

۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۲/۱۳کد خبر: 305848
ایستانیوز:بانک‌پاسارگاد با بسته حمایتی ویژه خدمات بانکی، اقدامات ارزشمندی را در راستای افزایش تولید و اشتغال‌زایی انجام داده‌است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، این بانک با هدف کمک به رشد و شکوفایی صنایع داخلی و چرخه اقتصاد کشور، از سال 1397 بسته حمایتی ویژه خدمات بانکی را که شامل«اعطای تسهیلات ارزان قیمت»، «گشایش اعتبار اسنادی داخلی»، «صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی» و «ارائه خدمات مشاوره‌ای» است، ارائه می‌دهد.
 
بسته حمایتی بانک‌پاسارگاد در سال 1398 با استقبال بسیار خوب مشتریان مواجه شد. به‌طوری‌که نسبت به سال پیش از آن، شاهد رشد 187 درصدی در بخش گشایش اعتبار اسنادی، رشد 149 درصدی در بخش صدور ضمانت‌نامه و رشد 318 درصدی در بخش اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت بودیم.
 
ایجاد فضای قابل اعتماد و بدون ریسک بین خریدار و فروشنده، تسهیل مبادلات اقتصادی و تجاری، افزایش دامنه خدمات بانکی، کمک به رشد اقتصاد کشور و ارائه بهترین راهکارها با کمترین قیمت تمام‌شده به بنگاه‌ها، از ویژگی‌های بسته حمایتی بانک‌پاسارگاد است.
 
گفتنی است مشتریان می‌توانند با مراجعه به «سامانه ثبت درخواست خدمات بانکی» در سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی https://www.bpi.ir/campaign ، ضمن ثبت مشخصات خود، خدمت مورد نظر در بسته حمایتی و شعبه‌ی دلخواه را جهت دریافت آن خدمت انتخاب کنند. به‌ این ترتیب کارشناسان مربوطه ضمن تماس با ایشان و انجام مشاوره‌های بانکی، نسبت به ارائه‌ی خدمات مورد نظر اقدام می‌کنند. همچنین مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 و سامانه CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm به صورت شبانه‌روزی آماده‌ی ارائه‌ی اطلاعات بیشتر به هم‌میهنان هستند. 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک پاسارگاد
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *