RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

ایران خودرو پیشتاز تولید محصول داخلی با کیفیت

۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۲/۳کد خبر: 305467
ایستانیوز:گروه صنعتی ایران‌خودرو برنامه‌های متعددی را برای ارتقای کیفیت در زنجیره ارزش تولید خودرو به اجرا گذاشته که کسب ۵ ستاره کیفی برای ۵ محصول پرطرفدار و مشتری پسند، از جمله نتایج آن در سال گذشته بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سطح کیفی محصولات بر اساس آدیت شرکت‌های بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI&IEI) در سال گذشته حکایت از افزایش رتبه کیفی ۵ محصول شامل محصولات207 صندوق‌دار و دناپلاس به 4 ستاره، سورن، پارس‌های اتوماتیک و دستی در تمامی سایت‌های تولیدی به 3 ستاره دارد.
 
همچنین از ابتدای سال 98 سبد محصولات تولیدی ایران خودرو بهبود 10درصدی در امتیاز کسب شده کیفیت را تجربه کرده‌اند.
در پایان این سال بیش از 88درصد از محصولات، سطح کیفی 3، 4 و 5 ستاره را کسب کرده‌اند. این در حالی است که محصولات هیچ یک از خودروسازان داخلی شرایط نزدیک به ایران‌خودرو را تجربه نکرده‌اند.
 
نظرسنجی‌ها و رضایت‌مندی مشتریان یکی از معیارهای بهبود کیفیت محصولات خودروسازان، اجرای برنامه های نظرسنجی و اندازه‌گیری میزان رضایت‌مندی مشتریان از کیفیت محصولات و خدمات فروش و پس از فروش است.
 
نتایج گزارش شده از سوی شرکت‌های بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال گذشته بیانگر ثبات در رضایت مشتریان از کیفیت محصولات و بهبود 4 درصدی نسبت به متوسط صنعت در شرایط سخت تحریمی است.
 
همچنین ثبات در تعداد ایرادات اعلام شده توسط مشتریان و بهبود 24 درصدی نسبت به متوسط صنعت نیز دستاورد کیفی ایران خودرو در سال گذشته به حساب می‌آید.
 
درحال حاضر تمامی محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران‌خودرو رضایت بالاتر از شاخص متوسط صنعت را دارند.
از سویی دیگر رتبه اول رضایت از خدمات پس از فروش تولیدکنندگان خودرو با کسب امتیاز ۷۶۳ متعلق به ایران‌خودرو است که این رتبه با رتبه دوم اختلاف ۱۵ امتیازی را داراست.
 
در سال جاری نیز ارتقای سطح کیفیت محصول سمند به سه ستاره و هایما اس.5 به چهار ستاره دنبال می‌شود. بهبود 10 درصدی امتیاز کیفیت سایر محصولات از جمله خانواده محصولات پژو 206، پژو207، دنا و همچنین بهبود در برخی مکانیزم‌ها و سیستم‌های خودرویی و موتور نیز  از جمله پروژه‌های بهبود کیفیت در حوزه محصولات، سیستم و قطعات در سال جاری اجرایی می‌شود.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:ایران خودرو
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *