RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

در بازدید مدیرعامل بیمه‌ملت از ساختمان کالج تاکید شد

پیگیری وصول مطالبات بیمه ملت

۲۱:۰ - ۱۳۹۹/۲/۱کد خبر: 305374
ایستانیوز:«پیگیری وصول مطالبات، توانمندسازی وحمایت از شبکه‌فروش، آموزش مستمر همکاران و نمایندگان و ارتقاء کیفی رفاه کارکنان» نکاتی بود که از سوی مدیر عامل بیمه ملت درجریان بازدید از ساختمان کالج مورد تاکید قرارگرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)به نقل از روابط‌عمومی بیمه ملت، دکتر دلفراز مدیرعامل این شرکت و هیات همراه در بازدید چندساعته از ساختمان کالج ضمن گفت‌وگو با مدیران بخش‌های مختلف ،از نزدیک در جریان فرآیندکاری آن مجموعه قرارگرفت.
وی پس از بازدید، در جلسه‌ای که با حضور مدیران و روسای ادارات بازاریابی، امور‌نمایندگان و مجتمع‌مرکزی بیمه ملت تشکیل گردید، ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته در جهت ارائه خدمات رسانی مطلوب وجلب رضایت مشتریان ، بر ضرورت "آسیب‌شناسی و رفع مشکلات شبکه فروش ، آموزش و توانمندسازی کارکنان و نمایندگان" تاکید و اضافه نمود:« بیمه ملت برای تحقق این منظور طراحی یک استراتژی بلندمدت را در دستور کار خود قرار داده است.»
ایشان در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به اهمیت نقدینگی در شرکت‌های بیمه ، تلاش برای "وصول مطالبات معوق" را امری مهم برشمرده و اظهار داشتند:«بی‌تردید این موضوع علاوه بر آنکه وضعیت تامین منابع مالی شرکت را بهبود خواهد بخشید، زمینه‌های لازم جهت سرمایه گذاری بیشتر و سودآوری را فراهم خواهد آورد.»
مدیرعامل بیمه ملت، ایجاد ساختار منسجم و چابک را از راهکارهای پیشرفت عنوان کرد و گفت:«با تمرکز بر فروش بیمه‌نامه‌های خُرد، همراه با یک برنامه‌ریزی منسجم می‌توان ضمن تقویت بیش از پیش شبکه‌فروش، افزایش ضریب نفوذ بیمه و تولید پرتفو با کیفیت سود آوری را در شرکت تضمین نمود.»
همچنین در این جلسه هاشم برزگر مدیر بازاریابی بیمه‌های عمر شرکت بیمه ملت از سوی مدیرعامل با حفظ سمت مسئولیت مدیریت بازاریابی را عهده‌دار و از تلاش های "امین احمدیان، معاون بازاریابی و فروش" و" وهاب جوادی، مدیر سابق بازاریابی" تقدیر و تشکر بعمل آمد .
بر اساس این خبر در این جلسه مدیران و روسای واحدها،گزارشی از عملکرد خود و راهکارهایی برای گذر از بحران کرونا ارائه نمودند.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه ملت
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *