RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

هدف سپرده‌ای سال ۱۳۹۸پست‌بانک‌ایران تحقق یافت

۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱/۲۷کد خبر: 304211
ایستانیوز:مدیر عامل پست بانک اعلام کرد: با حرکت در مدار برنامه‌محوری، اجرای طرح‌های متنوع انگیزشی و ارائه محصولات و خدمات جدید، ۹۵درصد اهداف بانک در سال ۱۳۹۸ محقق شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر بهزاد شیری نایب رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بانک‌ اعلام کرد: علیرغم تعیین اهداف سپرده‌ای برای بانک بالاتر از رشد نقدینگی کشور، با همت بلند مسئولان و کارکنان مجموعه در تمامی سطوح سازمانی ستاد، شعب و باجه‌ها در اقصی نقاط کشور، حرکت در مدار برنامه‌محوری، اجرای طرح‌های متنوع انگیزشی و ارائه محصولات و خدمات جدید، ۹۵درصد اهداف بانک محقق شد.  
 
وی افزود:  با این دستاورد مهم، سهم بازاری بانک (منابع) درسال ۱۳۹۸ به میزان ۲۲درصد افزایش یافت و تداوم این روند در سال‌جاری که زیرساخت‌های آن در سال قبل نهادینه شده است، سهم بازاری بانک را در شبکه بانکی کشور ارتقاء خواهد داد.
 
شیری در ادامه تصریح کرد: امید است با تلاش همکاران ساعی و کارآمد، پست بانک‌ایران بتواند به جایگاه واقعی خود در نظام بانکی کشور دست یافته و اثربخشی بیشتری در حمایت از بخش روستایی کشور و تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی مولد بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات داشته باشد.
 
مدیرعامل پست‌بانک‌ایران تأکید کرد: تحقق این هدف با چند ویژگی کاملاً منحصر به فرد اتفاق افتاده است که در شبکه بانکی کشور بی‌سابقه است. اول اینکه، بیشترین رشد این بانک در سپرده‌های ارزان‌قیمت بوده و سهم آن به میزان قابل توجهی در منابع بانک افزایش یافته است. نکته اساسی دیگر اینکه، پست بانک ایران نرخ سود علی‌الحساب مصوب شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی را در سپرده‌های کوتاه مدت و بلندمدت رعایت می‌کند.
 
شیری خاطر نشان ساخت: برای توجه هرچه بیشتر به واحدهای اجرایی و تحقق مدیریت مشارکتی در سال ۱۳۹۸، اعضای هیأت مدیره به همراه مدیران ستادی در قالب تیم‌های کاری و تخصصی در مدیریت شعب استان‌ها، شعب و باجه‌ها در جمع کارکنان حضور یافته و ضمن بازدید از آن‌ مجموعه‌ها و طرح‌های تأمین مالی شده توسط بانک، از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را بررسی و مرتفع نموده و بطور مستمر تجهیز منابع استان‌ها و مناطق رصد می‌شد که این رویه با رویکرد نوینی در سال‌جاری تداوم خواهد داشت.
 
نایب رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در پایان ضمن قدردانی از تمامی همکاران که با تعلق خاطر سازمانی تا آخرین روز سال مالی قبل با وجود شیوع ویروس کرونا در شعب و باجه‌های بانک به ارائه خدمات پرداختند اظهارداشت: انتظار دارم در سال "جهش تولید" نیز با انگیزه بیشتری به رسالت سازمانی خود در حمایت از بخش ICT و روستایی کشور عمل کنیم.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *