RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

ورود سامانه بارشی تازه از ۱۸ فروردین

۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱/۱۴کد خبر: ۳۰۲۷۳۶
ایستانیوز:مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز دوشنبه سامانه بارشی تازه از شمال غرب وارد کشور می‌شود، گفت: روزهای ۱۹ و ۲۰ فروردین کاهش دما در سواحل شمالی و شمال غرب کشور بین ۸ تا ۱۰ درجه پیش بینی می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)صادق ضیائیان ، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز شاهد بارش باران گاهی رعد و برق و باد و در برخی مناطق تگرگ در اغلب مناطق کشور غیر از استان‌های هرمزگان، ایلام، سیستان و بلوچستان و جنوب خوزستان هستیم.
 
وی افزود: روز جمعه 15 فروردین در اغلب مناطق کشور بارش‌های پراکنده ادامه دارد و فقط این شرایط در جنوب غرب وجود ندارد و شدت بارش‌ها در شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی خواهد بود.
 
ضیائیان ادامه داد: روز شنبه 16 فروردین در خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، شرق یزد و سمنان بارش‌ها ادامه دارد و سپس به تدریج با گذر سامانه بارشی از نوار شمالی کشور در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز شامل استان‌های البرز، قزوین و تهران و همچنین سواحل خزر بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.
 
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز یکشنبه 17 فروردین این سامانه در شرق سواحل خزر، شمال شرق کشور، سمنان و مناطقی از مرکز و شرق کشور فعال است و اواخر وقت یکشنبه از کشور خارج می‌شود.
 
ضیائیان با بیان اینکه روز دوشنبه در نیمه شرقی کشور جو آرام و آسمان صاف است، اضافه کرد: روز 18 فروردین سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و بدین ترتیب در استان‌های مازندران، گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش باران و در ارتفاعات بارش برف خواهیم داشت.
 
وی ادامه داد: همچنین روز دوشنبه در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز شامل استان‌های البرز قزوین و زنجان و همچنین تهران بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.
 
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز سه شنبه 19 فروردین گسترده فعالیت سامانه بارشی کل نوار شمالی کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بر می‌گیرد، گفت: در این روز در نوار شمالی کشور بارش باران گاهی رعد و برق، وزش باد، کاهش نسبی دما و همچنین بارش برف در ارتفاعات پیش بینی می‌شود.
 
ضیائیان افزود: روزهای 19 و 20 فروردین در سواحل شمالی کشور و شمال غرب دما 8 تا 12 درجه و در استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز دما 6 تا 8 درجه کاهش می‌یابد.
 
وی ادامه داد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 30 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای 2 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.
 
به گزارش فارس ،مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده و رعد و برق همچنین وزش باد پیش بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 20 و 10 درجه خواهد بود.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *