RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

قدردانی مدیرعامل بانک شهر از تلاش و ایثار کارکنان بانک شهر

۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷کد خبر: 302158
ایستانیوز:مدیرعامل بانک شهر با صدور پیامی ضمن اشاره به شیوع "ویروس کرونا" در کشور ، از تلاش های کارکنان شبکه بانکی در خدمت رسانی به شهروندان و مشتریان در این شرایط خطیر قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،متن کامل پیام احمد درخشنده بدین شرح است:
بیماری شایعی که امروز در کشورمان پدیدار شده و شرایط را به گونه ای مبدل نموده که مخاطرات و دشواری ها و متاسفانه وارد کردن مصیبت فوت و از دست رفتن تعدادی از هموطنان عزیزمان را موجب گردیده ، تنها و تنها یادآور سختی ها و شرایط جنگ تحمیلی و دفاع مقدس می باشد.
 
شرایطی که در حال حاضر به کشور و مردم تحمیل شده و بازتاب و اثرات آن بدون توجه به فقیر و غنی بودن آحاد جامعه را در طوفان دشواری ها می کشاند؛ تنها راه خروجش بسیج عمومی و ایثار و از خود گذشتگی است. امروز نیز مثل همان دوران جنگ تحمیلی شاهد جان فشانی و از خودگذشتگی بسیاری از اقشار که در خط مقدم آن پزشکان و پرستاران و کادر درمانی بیمارستانها و مراکز درمانی و بعد از آن کارکنان نظام بانکی را می توان نامبرد، هستیم.
 
طبق اطلاعاتی که در آمارهای رسانه ها منتشر شده است از دست رفتن ۶نفر از همکارانم در نظام بانکی کشور طی چند روز سپری شده از آغاز بحران ویروس منحوس "کرونا" داغی بس بزرگ و دردناک بردل این جامعه خدمتگزار نهاد که موجب تأسف و تأثر گردید و مغتنم است از خداوند متعال برای آن عزیزان طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان ایشان صبر و شکیبایی مسألت داشته باشم.
 
لیکن نکته ای که باید اینجانب به نمایندگی از خدمتگزاران نظام بانکی به عرض عمومی برسانم اینکه خادمان و کارکنان بانک ها که از گذشته با عملکرد خود بارها ثابت کرده اند که در خدمتگزاری و ایثارگری پیشتازند و با صبوری از هیچ خدمتی فروگذار نمی باشند همچنان با تمام دشواری ها و خطرات با لبخند و سعی در تکریم ارباب رجوع در سنگر خدمت رسانی ایستاده اند.
 
در پایان به لحاظ صیانت از همکارانم و کاهش آسیب پذیری مشتریان حاضر در شعب از تمام شهروندان تقاضا می کنم سعی نمایند نیازهای بانکی خود را از طریق و روشهای الکترونیکی که الحمداله در تمام بانکها برای ارائه به مشتریان مهیا می باشد برطرف نمایند و حتی المقدور از حضور در شعب فعلاً بپرهیزند.
 
امیدوارم مردم عزیز و میهن دوست ایران اسلامی همانگونه که مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر فرمودند با انجام هر آنچه که کمک کند به سلامت جامعه و عدم شیوع این بیماری به عنوان یک حسنه و رعایت مقرراتی که مسئولین درمانی و بهداشتی کشور مشخص می کنند و همچنین توسلات و توجهات به پروردگار متعال و درخواست کمک الهی از این بحران به زودی عبور و شاید بهار زندگی و هستی در جریان روزگار باشیم.
 
احمد درخشنده
 
مدیرعامل بانک شهر

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک شهر
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *