RSS
امروز پنج شنبه ، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

تقدیر اززحمات کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تامین اجتماعی

۱۱:۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲کد خبر: 301943
ایستانیوز:مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: پزشکان و عموم کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در شرایطی سخت، کاری پرخطر را در زمینه خدمت رسانی به بیماران مبتلا یا افراد مشکوک به ابتلای به ویروس کرونا برعهده دارند و ما زحمات و تلاش‌های ارزشمند و توام با فداکاری و امیدبخشی این عزیزان را ارج می‌نهیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در جلسه‌ای با مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی که به منظور بررسی شرایط و اتخاذ راهکارهای مناسب برای مقابله با شیوع ویروس کرونا برگزار شد، اظهار داشت: همکاری حداکثری با وزارت بهداشت وجود دارد و مدیریت‌های درمان تأمین اجتماعی سراسر کشور با دانشگاه‌های علوم پزشکی برای ارائه خدمات درمانی به بیماران و سایر اقدامات در حال همکاری هستند.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درباره مراکز درمانی ملکی این سازمان نیز گفت: در این مراکز آمادگی حداکثری برای خدمت رسانی به بیماران و افراد مشکوک به ابتلا وجود دارد.
سالاری افزود: به منظور اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با شیوع بیماری 200 میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات و امکانات مصرفی پیش‌بینی شده است که با تشخیص معاونت درمان خریدهای لازم انجام و در اختیار واحدهای درمانی سراسر کشور قرار می‌گیرد.
وی درباره استفاده‌ از نیروهای تخصصی و غیر تخصصی مورد نیاز خارج سازمان نیز گفت: اختیارات لازم برای بکارگیری موقتی نیروی تخصصی و غیرتخصصی به مدیران درمان تأمین اجتماعی سراسر کشور تفویض شده است و حتی امکان پرداخت دستمزد مازاد با سازوکار مشخصی وجود خواهد داشت.
سالاری بر لزوم تداوم اقدامات احتیاطی در مراکز بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تأکید کرد و گفت: تجهیز مراکز به مواد ضدعفونی و استفاده کارکنان و مراجعه کنندگان از این مواد و البته اتخاذ تمامی تدابیر لازم برای حفظ ایمنی مراجعه کنندگان و کارکنان که از هفته قبل آغاز شده است تا رفع کامل خطر این بیماری بایستی تداوم یابد.
سالاری همچنین با تاکید بر پشتیبانی و فعالیت مستمر حوزه فناوری اطلاعات سازمان از مردم خواست تا از خدمات غیرحضوری سازمان استفاده کنند.
گفتنی است ستاد مدیریت بحران در خصوص بیماری کرونا در سازمان تأمین اجتماعی با محوریت معاونت درمان این سازمان تشکیل و به صورت روزانه به بررسی مسائل مربوط به پیشگیری و درمان بیماران و افراد مشکوک به ابتلای به ویروس کرونا می‌پردازد و اقدامات و پشتیبانی لازم به صورت مستمر انجام می‌شود. 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:تامین اجتماعی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *