RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

در بانک قرض ­الحسنه رسالت صورت گرفت:

پاسخگویی به یک میلیون تماس موفق

۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲کد خبر: 301934
ایستانیوز:مدیرمرکز امداد مشتریان بانک قرض­ الحسنه رسالت از پاسخگویی این مرکز به بالغ بر یک میلیون تماس موفق در طی سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، مهدی دعاگویی با بیان اینکه بانک قرض ­الحسنه رسالت در سال ۹۸ رکورد دار پاسخ در مرکز تماس بانک­های سراسر کشور بوده؛ گفت: کارشناسان مرکز امدادمشتریان به صورت شبانه ­روزی در ایام هفته پاسخگوی نیاز مشتریان هستند.
 
وی میانگین تماس با این مرکز را  ۸۵ هزار تماس در طول ماه اعلام کرد و افزود:  میانگین ۲۹۰۰ تماس در طول یک شبانه­ روز و میانگین پاسخ هر کارشناس در روز ۲۵۰ تماس ثبت شده است. مدیر مرکز امداد مشتریان بانک قرض­الحسنه رسالت  بیشترین حجم تماس را از ساعت ۰۹:۳۰ الی ۱۶ و در طول شب از  ۱۹ الی ۲۲:۳۰ اعلام کرد. دعاگویی با بیان اینکه بانک قرض ­الحسنه رسالت نخستین بانک دیجیتال کشور است؛ گفت: حجم تماس در ساعت­های عصر وشب گویای استقبال مشتریان از خدمات غیرحضوری و آنلاین این بانک است.
 
به گفته وی بالاترین میزان تماس­ها به ترتیب مربوط به استان­های تهران؛ کرمان؛ اصفهان؛ مشهد و البرز است .همچنین ۸۶ درصد تماس­ها از سوی مشتریان و۱۴ درصد غیرمشتری ثبت شده است. دعاگویی گفت: گفتمان­ سازی ( دوره­های فن بیان­، دوره های کنترل خشم؛ راه اندازی پایگاه دانش ( ارائه پاسخ یکسان به مشتریان )؛ برگزاری آموزش و آزمون­های آنلاین بصورت روزانه و هفتگی و ارائه متد و روش کار بر اساس استاندارد EN ISO ۱۵۸۳۸  از جمله دوره های آموزشی برای کارشناسان مرکز امداد مشتریان است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *