RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

با پرداخت ۵۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات انجام شد

نوسازی ناوگان حمل ونقل جاده‌ای توسط بانک توسعه تعاون استان البرز

۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰کد خبر: 301807
ایستانیوز:مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان البرز گفت: بیش از ۵۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور توسط این بانک در استان البرز پرداخت شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، علی غیاثی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان البرز در این خصوص با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای به لحاظ حجم جا به جایی بار از طریق جاده ها از اهمیت ویژه و خاصی برخوردار است افزود که این امر سبب توانمندی و تسریع در خدمات حمل و نقل جاده ای و کاهش مصرف سوخت در کشور گردیده است.
 
وی در همین رابطه افزود: با توجه به اینکه ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور از مسئله فرسودگی ناوگان رنج میبرد با نوسازی آن کمک شایانی به این قشر زحمت کش و موثر جامعه شده است و به لحاظ اقتصادی نیز برای رانندگان و اقتصاد جامعه بسیار مقرون به صرفه بوده و به لحاظ زیست محیطی نیز دارای آثار و تبعات بسیار مثبتی می باشد که یکی از این موارد مصرف سوخت بوده که به صورت مستقیم از این موضوع تاثیر میپذیرد و بنا به نظر کارشناسان مربوطه تا ۳۰ درصد کاهش سوخت را به همراه دارد.
 
وی همچنین یادآور شد اکثر این کشنده ها در مسیرهای بین المللی و ترانزیتی خارج از کشور کالای صادراتی را حمل می نمایند که این موضوع موجب روانسازی فعالیتهای تجاری بین المللی گردیده است.
 
علی غیاثی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان البرز با بیان اینکه رانندگان از اقشار زحمت کش و شغل آنها از مشاغل پرخطر و مشقت بار جامعه می باشد و لزوم توجه به مشکلات آنها را جزء دغدغه های دولت دانست و اظهار داشت و در راستای کمک به این افراد، بانک با پرداخت تسهیلات فوق کامیون های قدیمی را از چرخه خارج و اسقاط نموده و کامیون های جدید با امکانات به روز و کیفیت جهانی در اختیار آنها قرار داده که کمک شایانی به ارتقا سطح معیشت و رفاه رانندگان و همچنین قدرت رقابت پذیری ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور در حوزه ترانزیت و بین الملل نموده است.
 
گفتنی است در حال حاضر نیز تفاهم نامه هایی بابت خرید کامیون و کاربریها (تریلر، کانتینرهای ساده و یخچالدار، تانکر و ...) با شرکتهای معتبر از جمله شرکت ماموت، مایان، ایران کاوه، سایپا و ... منعقد گردیده که از این حیث نیز تسهیلات آنها در حال پرداخت میباشد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *