RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

راهنمای خدمات غیر حضوری بانکی برای پیشگیری از بیماری کرونا

۱۶:۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۶کد خبر: 301736
ایستانیوز:بانک سامان در راستای توصیه مراجع بهداشتی و درمانی و با هدف کاهش ضرورت مراجعه مردم به شعب، راهنمای استفاده از خدمات غیر حضوری بانکی را منتشر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا و توصیه مراجع بهداشتی در خصوص کاهش تردد در سطح شهر و مراجعه به امکان عمومی، بانک سامان از تمام شهروندان درخواست می‌کند تا با استفاده از خدمات آنلاین بانک سامان و عدم مراجعه به شعب، ریسک ابتلا به بیماری کرونا را کاهش دهند.
 
در این راستا همه مشتریان بانک سامان می توانند با مراجعه به سایت بانک سامان به نشانی www.sb24.ir از مجموعه گسترده خدمات غیرحضوری، اپلیکیشن ها، خدمات گروه مالی سامان و...استفاده کنند.
 
بر این اساس، تمامی مشتریان حقیقی بانک سامان می‌توانند، خدمات نقل‌وانتقال وجوه، دریافت صورتحساب، خرید شارژ، پرداخت قبوض و پرداخت اقساط خود را از طریق نت بانک سامان و اپلیکیشن موبایلت انجام دهند.
 
همچنین مشتریان حقوقی نیز از طریق نت بانک شرکتی می‌توانند بدون مراجعه به شعبه، خدمات بانکی ازجمله دستور انتقال وجه، مشاهده صورت‌حساب، مشاهده وضعیت دسته‌چک، مشاهده تسهیلات و سایر امور بانکی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند. علاوه بر این، نت بانک شرکتی بانک سامان با استفاده از ابزار شرکت یار، این امکان را فراهم کرده که مشتریان حقوقی استفاده‌کننده از این سرویس، سطح دسترسی، شرایط ثبت و برداشت انتقال وجه منطبق با روزنامه رسمی شرکت را برای کاربران درون‌سازمانی خود نظیر امضا داران و کارکنان بخش مالی تنظیم کند.
 
در کنار این، دارندگان دستگاه‌های کارت‌خوان بانک سامان نیز می‌توانند از طریق موبایلت پلاس، تمام کارکرد کارت‌خوان خود را دریافت و مغایرت‌های احتمالی را مشاهده کنند.
 
یکی دیگر از خدمات آنلاین بانک سامان، مربوط به سامانه تسهیلات مصرفی است که با استفاده از این سامانه متقاضیان بدون مراجعه به شعب می‌توانند نسبت به ثبت تقاضای دریافت انواع تسهیلات خرد (مصرفی) نظیر خرید مسکن، تعمیر مسکن، خرید اتومبیل، کارت اعتباری و خرید لوازم منزل اقدام کنند.
 
در کنار تمامی این‌ها، اپلیکیشن 724 نیز علاوه بر ارائه خدمات خرید شارژ، پرداخت قبوض و خدمت کارت به کارت، خدمات دیگری همچون پرداخت قبوض تأمین اجتماعی، خرید بیمه درمان سامان، پرداخت عوارض خودرو، پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور را در اختیار تمام شهروندان قرار داده است.
 
همچنین خدمات تلفنی بانک سامان نیز از طریق مرکز خدمات تلبانک به صورت تماس تلفنی با کارشناسان بانکی میسر شده است که علاقه مندان می توانند برای این کار از شماره تلفن 6422 استفاده کنند.
 
از سوی دیگر بانک سامان امکان بازیابی رمز نت بانک و موبایلت را از طریق نت بانک سامان در نشانی www.ib.sb24.ir فراهم کرده است و مشتریانی که رمز خود را گم کرده یا فراموش کرده اند می توانند به راحتی رمز جدید دریافت کنند.
 
گفتنی است، مرکز سامان ارتباط به شماره 0216422 در تمامی شبانه‌روز پاسخگوی پرسش‌ها، مشکلات و ارائه راهکار به مشتریان بانک سامان است.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *