RSS
امروز دوشنبه ، ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
آخرین اخبار

بخشنامه امهال وام ها اجرا نمی شود!

تغییر ساعت کاری در بانک قرض الحسنه رسالت

با تورم ۴۰ درصدی روبرو خواهیم بود

پیش‌بینی تداوم رونق بازار سهام در بهار امسال

تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تا پایان فروردین

جزییات اختصاص بسته ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی برای مقابله با کرونا

آغاز فعالیت خزانه بانک ملت جهت تحویل گرفتن سکه طلا در سال ۹۹

رقابت طلا با نفت در کاهش قیمت

اقدامات بورس کالا در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

نقش حیاتی بازار سرمایه در تحقق جهش تولید

عرضه سهام نهادهای واسط مالی در بازار سرمایه

رشد بیش از ۲هزار واحدی شاخص کل بورس

تکمیل پازل بهبود فضای کسب و کار از طریق بورس

افزایش سرمایه بیمه کوثر از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها

استقبال گسترده از سامانه احراز هویت سجام در شعب بانک شهر

بانکداری دیجیتال داشتیم، نیاز به مراجعه به شعب وجود نداشت

بسته بانک مسکن برای جهش تولید

نحوه‌ فعالیت شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در هفته سوم فروردین

خرید الکترونیک انواع بیمه برای مشتریان بانک گردشگری

پرداخت تسهیلات ارزان بانکی دو ساله به صاحبان کسب و کارهای خرد خانگی و غیر خانگی

وضعیت اقتصادی کشور رو به بهبود است ولی به نقطه مطلوب نرسیده ایم

حمایت بانک سامان و بیمه سامان از طرح ملی درمان بیماران کرونایی با پلاسما

افزایش تراکنش‌های غیرحضوری در بانک صادرات پس از شیوع کرونا

فرآیند تحویل قراردادهای آتی زیره سبز سررسید فروردین ماه ۹۹

سرپیچی برخی بانک ها از مصوبه امهال سه ماهه اقساط تسهیلات

بانک ایران زمین دو گواهینامه ایزو گرفت

۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۳کد خبر: 301537
ایستانیوز:مدیریت امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین در راستای بهینه سازی فعالیت ها، ارتقا کیفیت ارائه خدمات و کسب رضایت مشتری موفق به کسب گواهی نامه ISO ۹۰۰۱ وISO ۱۰۰۱۵ در حوزه های سرمایه انسانی و آموزش شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، گواهینامه های ISO9001 و ISO10015 نشان از ایجاد و ارتقای کیفیت درمحصولات و خدمات است. کیفیت نیز دقیقاً همان چیزی است که مدیریت امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین براساس نیاز و سلیقه و حتی بیش ازدرخواست مشتریان به دنبال آن است، توجه به کیفیت موجب به حداقل رسیدن شکایات ها و افزایش میزان رضایت مشتریان می شود. بنابراین وجود سیستم مدیریت کیفیت باعث ایجاد جلب رضایت مشتریان می شود.
مدیریت امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین نیز با اهتمام به این امر، موفق به دریافت گواهینامه ISO9001در بخش سرمایه انسانی و دریافت گواهینامه ISO10015،دربخش آموزش توسط شرکتAKK( ارزیابان کنترل کیفیت خاورمیانه)شد و توانست نشان دهد، اولویت فعالیت هایشان بر اساس رضایت مشتریان و ذی نفعان از طریق افزایش دائمی کیفیت، کاهش قیمت تمام شده فعالیت ها، کنترل بهتر فرایندها و مستند سازی آنها، افزایش بهره وری و تنوع آموزش های مورد نیاز است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *