RSS
امروز پنج شنبه ، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

کارنامه تسهیلات دهی بانک مسکن به آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه

۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸کد خبر: 301400
ایستانیوز: رئیس اداره کل اعتبارات و تأمین مالی بانک مسکن از بازسازی و تعمیر ۲۸هزار و ۸۴۷واحدمسکونی آسیب دیده در جریان وقوع حوادث غیرمترقبه از طریق این بانک خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، رضا صالحی شهرابی رئیس اداره کل اعتبارات و تامین مالی بانک مسکن با بیان اینکه یکی از مهم ترین محورهای تسهیلاتی پیش بینی شده در بسته اعتباری بانک مسکن، پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان ناشی از حوادث غیرمترقبه در کشور است، اظهار کرد: با توجه به اینکه از سال گذشته در چندین نوبت وقوع زلزله در غرب کشور و همچنین وقوع سیل گسترده در ابتدای سال جاری خسارات وسیعی به واحدهای مسکونی هموطنان وارد شد، یکی از مهم ترین محورهای تسهیلاتی پیش بینی شده برای سال گذشته و امسال، اعطای تسهیلات به متقاضیان آسیب دیده در جریان وقوع این حوادث ناگوار بود.
 
وی با تأکید بر آنکه مطابق با پیش بینی های انجام شده روند تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات به این گروه از متقاضیان با توجه به حساسیت موضوع با حداقل زمان موردنیاز پیگیری می شود، گفت: مطابق با کارنامه عملکرد به دست آمده، از ابتدای بهمن ماه سال ۹۷تا ابتدای بهمن ماه امسال، مدیریت شعب بانک مسکن در استان های مختلف کشور مجموعاً به ۲۸هزار و ۸۴۷واحد مسکونی آسیب دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه تسهیلات جهت بازسازی و تعمیر اعطا کرده است.
 
وی ادامه داد: این تعداد تسهیلات به متقاضیانی پرداخت شده که طی این بازه زمانی خواستار تعمیر یا بازسازی واحد مسکونی آسیب دیده خود در جریان زلزله یا سیل یا سایر حوادثر غیرمترقبه بوده اند.
 
وی با اشاره به رقم ریالی تسهیلات پرداخت شده تصریح کرد: براساس گزارش های ارایه شده از سوی مدیریت شعب استان های مختلف در بازه زمانی مذکور، ارزش تسهیلات منعقد شده معادل ۵۵۲میلیارد و ۳۴۳میلیون و ۲۰۰هزار تومان بوده که از این رقم تا همین تاریخ، رقمی معادل ۴۲۶میلیارد و ۷۱۰میلیون و ۲۰۰هزار تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.
 
رئیس اداره کل اعتبارات و تأمین مالی بانک مسکن همچنین به حجم تسهیلات پرداخت شده در استان های مختلف کشور اشاره کرد و افزود: از میان استان هایی آسیب دیده در جریان وقوع حوادث غیرمترقبه در ۱۲ماهه منتهی به ابتدای بهمن ماه امسال، بیشترین حجم تسهیلات پرداخت شده به هموطنان آسیب دیده به ترتیب به استان های کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان و خوزستان مربوط می شود.
 
صالحی حجم تسهیلات پرداخت در پنج استان اول را نیز تشریح کرد و گفت: در این بازه زمانی، به ۴هزار و ۶۱۲واحد مسکونی در استان کرمانشاه، ۳هزار و ۷واحد مسکونی در استان ایلام، ۲هزار و ۶۴۳واحد مسکونی در استان همدان، ۲هزار و ۴۹۳واحد مسکونی در استان لرستان و همچنین ۲هزار و ۱۲۳واحد مسکونی در استان خوزستان تسهیلات از سوی شعب بانک مسکن اعطا شده است.
 
به گفته وی پرداخت تسهیلات به سیل زدگان در سه بخش بازسازی، تعمیر و خرید لوازم خانگی در مناطق شهری و روستایی اعطا شده است. 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *