RSS
امروز جمعه ، ۱۵ فروردین ۱۳۹۹
آخرین اخبار

جهش تولید با حذف معافیت مالیاتی سود سپرده‌های بانکی

پیشنهاد وزارت کشاورزی برای عرضه ذرت و جو در بورس کالا

سرمایه بانک کشاورزی ۲۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافت

درس‌های کرونا برای بانکها

افت نامحسوس دلار در معاملات پنجشنبه

دلیل نوسان در بازار سکه و طلا+ قیمت

چشم‌انداز روند معاملات بورس در سال ۹۹

اعطای کارت اعتباری یک و دو میلیون تومانی به اقشار آسیب‌پذیر

کمک ۵۰۰ هزار دلاری صندوق اوپک برای توسعه جهانی به ایران

بدهکارترین کشورهای جهان

پولدارترین افراد دنیا به تفکیک کشور

روند افزایشی طلا معکوس شد

ساعت کاری بانک آینده از ۱۶ تا ۲۱ فروردین‌

دستورالعمل تمدید بیمه شخص ثالث بیمه سینا ابلاغ شد

ادامه جشنواره بیشتراکنش به زمان دیگری موکول شد

احتمال تجدید ساختار بانک‌ها با فشار مضاعف کرونا

آمادگی شعب خارجی بانک ملی برای جمع آوری کمک های خیران

پیش‌بینی سال۹۹بورس: هراس از سقوط

طلا در سال ۹۸ بازار نسبتاً آرامی داشت

اقتصاد ایران چشم به تحولات بازار ارز دارد

صنعت بیمه با خطرهایی مواجه است

بانک‌ها از ارتباطات بین‌المللی بازمانده‌اند

تولید ناخالص داخلی در دهه ۹۰ رشد نمی‌کند؟

۱۰ میلیارد دلار برای رفع مشکلات کسب‌وکارها در نظر گرفتیم

جهانگیری: تمرکز دولت تامین منابع ارزی و ریالی است

مدیرعامل بانک رفاه درمراسم افتتاح شعبه مهرشهر کرج:

رسالت بانک رفاه خدمت‌رسانی مطلوب به مشتریان است

۱۱:۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳کد خبر: 301222
ایستانیوز:مدیر عامل بانک رفاه در مراسم افتتاح شعبه "بلوار شهرداری مهرشهر کرج" که با حضور مسئولان استانی برگزارشد، گفت: بانک رفاه کارگران رسالت خود را خدمت‌رسانی مطلوب به عموم ذی‌نفعان به ویژه بازنشستگان معزز و کارگران زحمتکش می‌داند و برای خدمت رسانی با کیفیت تر و مطلوب تر اقدام به افتتاح شعبه‌ای در شأن این مشتریان کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، اسماعیل للـه گانی درباره تعامل بانک و سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: مجموعه سازمان تامین اجتماعی و بانک با اتخاذ رویکرد هم‌افزایی و بهره‌مندی از فرصت‌های موجود می‌توانند اقدامات ویژه و اثربخشی صورت دهند و منافع متقابل را ایجاد کنند.
 
وی وجود بازنشستگان بانک و سازمان تامین اجتماعی را یک فرصت خوب برای بانک توصیف کرد و گفت: به دلیل شناخت این مشتریان از محیط کار و نیز ارتباطات و تعامل گسترده آنها ظرفیت ویژه‌ای برای بانک جهت بازاریابی و جذب مشتریان هستند. بانک نیز با توجه به ظرفیت‌های خود از جمله پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه می‌تواند پاسخگوی برخی نیازهای آن ها باشد.
 
مدیرعامل بانک رفاه افزود: برای ارائه خدمات با کیفیت‌تر و همچنین شناخت دقیق نیازهای مشتریان، حوزه‌های بانکداری شرکتی و اختصاصی از درجه اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و برای رضایت مشتریان لازم است که به این حوزه‌ها توجه ویژه‌ای مبذول شود. همچنین طبقه‌بندی دقیق مشتریان و ارائه خدمات مبتنی بر نیازهای خاص آنها در دستور کار است تا ساز وکار مناسبی در سطح شعب، استان‌ها و ستاد به وجود آید و برای بانک و مشتریان ارزش افزوده ایجاد شود.
 
وی تصریح کرد: علاوه بر تفکیک مشتریان و طراحی خدمات متناسب با آنها، باید ابزارها و ساز وکارهای بانکی در حوزه الکترونیکی نیز تقویت شوند؛ چرا که بانکداری از مرحله سنتی عبور کرده و وارد عرصه بانکداری الکترونیک و دیجیتال شده‌ است. هم اکنون فین‌تک‌ها، استارت‌آپ‌ها و ابزارهای پرداخت الکترونیک در دنیای بانکداری وارد شده‌اند و تأثیر ویژه و شگرفی به جای گذاشته اند. به عنوان یکی از بازیگران اصلی این صنعت باید اهمیت ویژه‌ای به آنها دهیم و از آنها در جهت پیشبرد اهداف به بهترین وجه استفاده کنیم.
 
مدیرعامل بانک رفاه ادامه داد: به دلیل ظهور مفاهیم نوینی همچون "بانکداری در خانه" و یا "بانکداری همراه" در صنعت بانکداری و اقبال بالای مشتریان، باید طراحی مجدد درخصوص محصولات در اولویت قرار گیرد. همچنین لازم است محصولات بانک در این حوزه و خدمات بانکداری الکترونیک همچون موبایل بانک، اینترنت بانک و نظایر آن با سایر بانک‌های داخلی و بین‌المللی مقایسه شوند و نسبت به بهبود مستمر آنها اقدامات مقتضی صورت پذیرد.
 
للـه گانی با تاکید بر افزایش و حفظ سهم بازار بانک، تصریح کرد: رویکرد توجه به مشتری و در اولویت قرار دادن آنها باید در بانک نهادینه شود. برای این منظور و توانمندی در ارائه طیف متنوعی از خدمات به مشتریان باید مدل سوپرمارکت‌های مالی به صورت کامل و جامع در بانک نهادینه شوند و در ساختار شعب انواع خدمات مورد نیاز یک مشتری از جمله کارگزاری و بورس، بیمه، صرافی و ... به صورت با کیفیت عرضه شود و به موازات خدمات ریالی، خدمات ارزی نیز در سطح شعب به صورت کامل ارائه شود

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *