RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

پیام دکتر پیکارجو به مناسبت سالگرد تاسیس بیمه آرمان

۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹کد خبر: 301111
ایستانیوز:دکتر پیکارجو به مناسبت سالگرد تاسیس بیمه آرمان پیام صادر کرد .
به نام ایزد منان یگانه سایه گستر گستره ایران زمین
شرکت بیمه آرمان به عنوان یکی از شرکتهای توانمند و پیشرو در امر دیجیتال سازی خدمات بیمه ای و ارائه دهنده ای طرحهای جدید بیمه ای به عنوان مزیت رقابتی خود، در 18 بهمن 1398 در حالی هشتمین سال فعالیت خود را می گذاراند که محیط و اکوسیستم بیمه و کلاً بازارهای خدمات مالی در شرایط تغییرات شگرفی قراردارد و عدم توجه به تغییرات اکوسیستم از حیث ماهیت و روند مطمئناً سبب خطاهای سیستماتیک در طراحی استراتژیهای تشخیص فرصتهای بازار خواهد شد. مسلماً آینده از آن شرکتهای بیمه ای خواهد بود که با ارتقاء دانش، تعمیق درک و تحلیلی دقیق از فرصتهای پیش رو در طراحی محصول، ارائه خدمات، بهره مندی از روشهای نوین بازاریابی و فروش و اثرگذاری بر مشتریان با برنامه ریزی دقیق، ایجاد بسترهای مناسب مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات، توسعه سرمایه انسانی و ... بهرمند می برند.مشتریان کالا و خدمات را در گذشته برای رفع نیازهای خود، لذت از مادیات و حل مشکلات، در امروز برای زندگی جذاب تر، خیالی آسوده از آینده و لذت از مادیات می خواسته و می خواهند اما در عصر دیجیتال و دیجیتال کوانتوم که بیانگر رسوخ بنیانهای دیجیتال در کوچکترین رفتارهای انسانی و زندگی شخصی و کاری آنها است،مشتریان کالا و خدمات را استفاده خواهند کرد که سبب تجربه های جدید،شگفت انگیز،منحصر به فرد، به یادماندنی و غافلگیر کننده باشد.
 
در آخر تبریک این روز ویژه به خانواده بزرگ آرمانی بهانه ای است تا تلاشهای کلیه کارکنان، مدیران نمایندگان و کلیه ذینفعان از زمان تاسیس تاکنون را ارج نهاده و بار دیگر عهدی راسخ و پیمانی محکم ببندیم تا با تحقق هدف آرمان دیجیتال موسوم به خانواده آرمانیوم، اثبات کنیم موفقیت هر سازمان به وسعت باورها و اراده های آن است و سازمانی با اراده و باوری بزرگ، سازمانی پیشرو، متعالی و آینده ساز اکوسیستم خواهد بود .
 
کامبیز پیکارجو

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه آرمان
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *