RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بهبود بافت مالی و افزایش سودآوری محور اقدامات بانک ملی ایران

۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹کد خبر: 301110
ایستانیوز:عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به تهیه، تدوین و اجرای پروژه مدیریت استراتژیک این بانک از سال گذشته، محوریت برنامه های بانک در این پروژه را سودآوری عنوان کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی در حاشیه سفر وزیر امور اقتصادی و دارائی و مدیر عامل بانک به استان همدان در جلسه روسای منتخب واحدهای صف و ستاد بانک در این استان گفت: ملی ایران اضافه برداشتی از بانک مرکزی نداشته و در این زمینه منضبط ترین بانک کشور است.
 
وی از تغییر ترکیب سپرده های بانک ملی ایران خبر داد و افزود: همکاران باید نهایت تلاش خود را برای افزایش سهم سپرده های ارزان قیمت در سبد سپرده های بانک به کار گیرند.  معاون پشتیبانی بانک با بیان اینکه امروز هر یک از کارکنان در هر پست و جایگاه باید در راستای تحقق اهداف بانک تلاش کنند، تاکید کرد: غنابخشی به داده های بانک و استخراج اطلاعات معنادار با تحلیل داده های موجود، زیرساخت و پیش نیاز هر اقدامی در زمینه ارائه خدمات به مشتریان است.
 
شفیعی همچنین بر اهمیت شناخت عمیق تر مشتریان، توجه به نیاز مشتری، شناسائی مشتریان ارزشمند و نیازهای آنان و حرکت به سمت گسترش ابزارهای تعهدی از قبیل اعتبارات اسنادی و خرید دین تاکید کرد.
 
محمد طوماسی رئیس اداره امور شعب استان همدان نیز با ارائه گزارش عملکرد، کسب رتبه اول کشوری در سرانه کاربران کانون جوانه ها و همچنین رتبه اول کشوری در بخش آموزش کارکنان را از موفقیت های این اداره امور برشمرد. 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *