RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

لوح زرین نوآوری محصول برتر ایرانی به شرکت خدمات انفورماتیک رسید

۹:۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹کد خبر: 301058
ایستانیوز:لوح زرین چهارمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی به محصول سامانه تحلیل هوشمند اطلاعات مکانی (Location Intelligence) شرکت خدمات انفورماتیک اهدا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک، این شرکت همچنین در چهارمین دوره این رویداد،حوزه مدیریت تولید، گردآوری و ارزیابی ایده نیز در میان ۶۰۰ شرکت حاضر در زمره سه شرکت اول قرار گرفت.
 
مهندس اخوه مدیر گروه هوش تجاری شرکت خدمات انفورماتیک،  این سامانه را نسل  جدیدی از ابزارهایLocation Intelligence   بانکی دانست که در این گروه جهت تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان بانکی و کارایی کانال‌های بانکی طراحی و پیاده سازی شده‌است.
 
سامانه تحلیل هوشمند اطلاعات مکانی  (Location Intelligence)درکی متفاوت از رفتار مشتریان و اینکه آنها در چه مکانی، چه زمانی و چگونه با کانال‌های بانکی شما ارتباط برقرار می‌کنند، به شما ارائه می دهد.
 
این سامانه  Real-time دارای پلتفرم مدرن AHM-04  می باشد و از به روزترین تکنولوژی‌های Big Data  و سرور قدرتمند نقشه بهره می‌برد. سامانه تحلیل هوشمند اطلاعات مکانی (Location Intelligence)این قابلیت را دارد که بانک ها را در اتخاذ یک استراتژی مدیریت مطلوب Omni Channel بانکی با امکاناتی چون: آگاهی از تعاملات مالی مشتریان( اینکه بدانید چه خدماتی را از کدام کانال بانکی و در چه مکانی استفاده می کنند)، دانستن نیاز نقدی مشتریان و جغرافیای تقاضا، بهینه سازی سرویس مطابق با عادات مشتریان، امکان تجزیه و تحلیل متمرکز تمامی داده‌های کانال‌های بانکی و مصورسازی و ارائه داشبوردهای تحلیلی مبتنی بر نقشه یاری رساند.

 

 


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *