RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

مدیرعامل «گروه مالی فیروزه» خبر داد:

پذیره‌نویسی ۳۰ درصدیِ صندوق جسورانه «فیروزه» در هفته آینده

۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶کد خبر: 301025
ایستانیوز:رادمان ربیعی، بازار سرمایه را در حال حاضر با رشد چشمگیری همراه دانست و در خصوص سرمایه‌گذاری جسورانه اظهار کرد: با توجه به سرمایه محدودی که در حوزه سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها وجود دارد، برای گسترش منابع موجود و تجمیع آنها در پیشبرد سرمایه‌گذاری‌های موردنیاز این صنعت در حال انجام فعالیت‌های زیادی هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مدیرعامل «گروه مالی فیروزه» با اشاره به پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه «فیروزه» طی هفته آینده، ویژگی اساسی صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه را نسبت به دیگر صندوق‌های سرمایه‌گذاری، وجود ریسک بالا و در مقابل قابلیت بازدهی بیشتر دانست و گفت: صندوق فیروزه در برهه‌ای در حال تاسیس است که سرمایه‌ها به سمت این نوع دارایی‌ها کمتر متمایل است؛ براین اساس، صندوق قصد دارد به عنوان نهادی تخصصی هدایتگر سرمایه‌ها به سمت سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها باشد.  
 
وی اضافه کرد: این صندوق که پذیره‌نویسی آن از هفته آتی طی ۶ روز کاری نزد شرکت فرابورس ایران عملیاتی می‌شود، با سرمایه ۵۰ میلیارد تومانی در سه سال آتی به سرمایه گذاری این منابع در شرکت های تکنولوژی محور ایرانی بدون تمرکز بر صنعت خاص خواهد کرد. در این پذیره‌نویسی ۳۰ درصد از واحدهای صندوق توسط سرمایه‌گذاران تامین مالی می‌شود.  
 
ربیعی ادامه داد: تمرکز اصلی این صندوق برای سرمایه‌گذاران برای دوران رشد استارتاپ هاست تا از این طریق بتوانند در کنار شرکت‌های سرمایه‌پذیر باشند و برای ادامه مسیر و روند رشد، آنها را همراهی کند. مدیر این صندوق، «گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران» و متولی آن «موسسه حسابرسی بهراد مشار» است؛ همچنین دوره سرمایه‌گذاری این صندوق سه سال و عمر آن ۷ سال است که بعد از طی این مدت،   منحل می‌شود.  
 
مدیرعامل «گروه مالی فیروزه»، ارزش‌های پیشنهادی به سرمایه‌گذاران را دسترسی به بهترین فرصت‌های استارتاپی تکنولوژی محور با پتانسیل رشد بالا، دریافت تنوع در سرمایه‌گذاری از راه‌‎های سنتی سرمایه‌گذاری در سهام و اوراق درآمد ثابت، درآمد و سود سرمایه‌ای از طریق ایجاد ارزش افزود و حمایت از کارآفرینان و ایجاد کسب و کارهای جدید عنوان کرد.
 
وی پیش‌بینی کرد: با توجه به تجربه‌های قبلی این مجموعه، برآورد کرده‌ایم این سرمایه‌گذاری برای ما به عنوان سرمایه‌گذار و هم برای سرمایه‌گذاران دیگری که اقدام به پذیره‌نویسی می‌کنند، بازدهی خوبی داشته باشد.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *