RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

صبح امروز انجام شد؛

رونمایی از سامانه احراز هویت سجام شعب بانک شهر

۱۱:۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵کد خبر: 300942
ایستانیوز:آیین رونمایی از سامانه احراز هویت سجام شعب بانک شهر، صبح امروز با حضور مدیران این بانک و حسین فهیمی،مدیر عامل شرکت سمات در شعبه مرکزی بانک شهر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، جواد عطاران، معاون برنامه ریزی و فناوری بانک شهر با اشاره به شعار بانک شهر با عنوان "نوآوری در خدمات" گفت: به دلیل استقبال صورت گرفته از بورس طی سال های اخیر،بانک شهر علاوه بر کارگزاری شهر، اقدام به ارایه انواع خدمات در شعب بورسی این بانک کرده است.
 
 وی با اعلام حضور "صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر" به عنوان بزرگترین صندوق درآمد ثابت کشور در بانک شهر  افزود: تاکنون خدمات بورسی در شعب بانک شهر اعم از ارایه خدمات کارگزاری به خصوص در حوزه بورس کالا و بورس انرژی،تسویه پایاپای و سایر خدمات بورسی ایجاد شده است، اکنون نیز ایجاد خدمات احراز هویت در شعب بورسی این بانک امکان پذیر شده است.
 
حسین فهیمی نیزدر مراسم رونمایی از سامانه احراز هویت (سجام) در شعب بانک شهر با بیان این مطلب افزود: امروز موفق شدیم یک قدم بزرگ بین بازار سرمایه و بازار پول را از طریق بانک شهر برداریم تا به مردم و ذی‌نفعان نشان دهیم که اعتماد مردم به بازار سرمایه بسیار ارزشمند است و به همین منظور بهترین خدمات را در جهت کسب رضایت آنها ارائه خواهیم کرد تا در چرخه رونق اقتصادی گام‌های موثری از سوی بازار سرمایه و سیستم بانکی برداشته شود.
 
 وی در ادامه گفت : از امروز مشتریان بانک شهر می‌توانند با مراجعه به ۲۶۱ شعبه این بانک در کشور با احراز هویت از طریق سامانه (سجام) به درگاه و سوپرمارکت مالی بازار سرمایه متصل شوند و از فرصت‌های سرمایه‌گذاری متنوع در این بازار استفاده کنند.
 
مدیرعامل سپرده مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اظهار داشت: ارائه این خدمات با توان داخلی ثابت می‌کند که می‌توانیم در این شرایط سخت به هم‌وطنان خودمان سرویس‌های استاندارد و به روز ارایه کنیم تا مردم به صورت همه جانبه از خدمات یکپارچه از طریق بازار سرمایه و سیستم بانکی برخوردار باشند.
 
وی افزود: تازه ترین آمارها حاکی از آن است که روزانه ۲۰ هزار نفر وارد بازار سرمایه می‌شوند که این اتفاق، حاصل اعتماد عمومی مردم به کلیت اقتصاد و بازار سرمایه بوده است و کارنامه درخشان بانک شهر  در بازار سرمایه و صندوق سرمایه‌گذاری این بانک که یکی از صندوق‌های موفق در بازار سرمایه است هم ظرفیت‌های بالای این بانک را نشان می‌دهد.
 
 فهیمی تصریح کرد: با این اتفاق مشتریان بانک شهر می‌توانند در کنار هویت شهروندی خودشان و با استفاده از سرویس (سجام) و ورور به بازار سرمایه به بهترین شکل ممکن در توسعه اقتصاد ملی مشارکت کنند که این امر ثمرات خوبی را برای همه ذینفعان به همراه خواهد داشت.
 
مدیرعامل سپرده مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه افزود: خوشحال هستیم که بانک شهر هم به سامانه (سجام) متصل می‌شود چرا که این بانک با داشتن شعبات زیاد در سراسر کشور می‌تواند نقش مهم و ویژه‌ای در ورود مردم به بازار سرمایه داشته باشد.
پس از امضای تفاهم نامه همکاری بین احمد درخشنده مدیرعامل بانک شهر و حسین فهیمی،مدیرعامل شرکت سمات، سامانه احراز هویت سجام شعب بانک شهر رونمایی شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *