RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

مدیرعامل بانک دی:

تسریع خدمت رسانی به جامعه ایثارگری در اولویت امور قرار گیرد

۱۴:۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴کد خبر: 299921
ایستانیوز:مدیرعامل بانک دی ضمن بازدید از بیمه دی، خدمات بیمه ای را در تقویت حس اطمینان و آرامش خاطر مردم حایز اهمیت دانست و بر تسریع خدمت رسانی به جامعه ایثارگری تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، کریمی در جریان این بازدید که با حضور دکتر فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره، دکتر عبدالرضا سیف، مشاور مدیرعامل در امور بازرسی، مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی و جمشید قزوینیان، رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات انجام شد، ضمن کسب اطلاع از عملکرد بیمه دی با کارکنان این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.
 
مدیرعامل بانک دی قرارداد بیمه درمان خانواده معزز شهدا و ایثارگران که در بیمه دی اجرایی شده است را یکی از قراردادهای بزرگ و موفق در صنعت بیمه دانست و گفت: با توجه به اهمیت جایگاه ارزشمند جامعه ایثارگری کشور باید تلاش خود را برای کسب رضایت حداکثری ایشان فراهم آوریم و انتظار می رود همکاران بیمه دی با پرداخت خسارت‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن و ارائه طرح های توسعه‌ای برای خدمت رسانی مطلوب تر به خانواده معزز شهداء و ایثارگران تلاش کنند چرا که تمام مردم ایران، امنیت، آبادانی و پیشرفت کشور را مرهون جانفشانی ها و ایثار این عزیزان هستند.
 
وی بیمه دی را یکی از موفق ترین شرکت های گروه مالی دی دانست و گفت: باید با تعامل مناسب زمینه ساز   هدایت مشتریان بانک برای بهره مندی از خدمات بیمه دی باشیم و ضمن شناسایی نیازهای مشتریان با ایجاد تنوع در محصولات، ارتقای کیفیت خدمات و پاسخگویی به موقع در حفظ و جذب و افزایش میزان رضایت ذینفعان تلاش کنیم تا به سودآوری با کیفیت و پایدار دست یابیم.
 
کریمی در این دیدار با اشاره به اهمیت جایگاه صنعت بیمه در شاخص های توسعه یافتگی اقتصادی گفت: از آنجایی که صنعت بیمه ریسک هایی همچون جان، مال و مسئولیت را پوشش می دهد،توسعه یافتگی بیمه به مثابه توسعه یافتگی یک کشور به‌شمار می رود.
 
وی همچنین تقویت شبکه فروش، توسعه خرده فروشی و کانال‌های دیجیتال، تقویت کنترل های داخلی و ساز و کارهای نوین سرمایه گذاری را از ضرورت های ارتقای جایگاه بیمه دی در این صنعت دانست.
 
در این دیدار محمدرضا کشاورز، مدیرعامل بیمه دی ضمن خیرمقدم و قدردانی از حضور مدیرعامل بانک دی و هیئت همراه به ارائه گزارش عملکردی از فعالیت‌ها، دستاوردها و برنامه های آتی این شرکت پرداخت.
 
کشاورز با اشاره به این که بیمه دی در حال حاضر بیشترین تعداد بیمه گذار و بیمه شده را در طول دوران فعالیت دارد، گفت: بیمه دی از نظر روند رشد، عملکرد بسیار مطلوبی داشته است و در ۹ ماهه سال ۱۳۹۸  سودآورترین شرکت در صنعت بیمه بوده است.
 
وی با بیان این که بیمه دی یکی از شرکت های مطرح و خوشنام صنعت بیمه است و طی سنوات گذشته همواره شفاف ترین صورت های مالی را ارائه داده است، گفت: با توجه به عملکرد مطلوب این شرکت پیش بینی می شود بیمه دی بتواند رتبه یک توانگری که بالاترین رتبه توانگری در صنعت بیمه است را کسب کند.
 
دکتر فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره بانک دی نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم ارتقای کیفیت خدمات بیمه ای در سطح استانداردهای جدید و تلاش برای کسب رضایت مشتریان، افزود: با توجه به این که در حال حاضر بیمه دی، سومین شرکت صنعت بیمه به لحاظ سهم از پرتفوی بیمه‌ای کشور به شمار می رود باید با اتخاذ سیاست های توسعه‌ای، گام های بزرگ تری برای کسب سهم بیشتر و ارتقای رتبه بندی خود در بازار بیمه بردارد.
 
وی با اشاره به این که گزارش ها حاکی از رشد صعودی بیمه دی در تمامی شاخص ها است، افزود: انتظار می‌رود بیمه دی با تکیه بر ظرفیت ها و شناسایی بازارها و بازاریابی مناسب زمینه دست یابی به سود حداکثری و پایدار را فراهم سازد.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک دی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *