RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

بررسی عملکرد شرکتهای بورسی

بیشترین وام پرداختی بانک دی مربوط به کدام بخش است؟

۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲کد خبر: 299798
ایستانیوز: بررسی عملکرد فعالیت بانک دی در آذرماه نشان از آن دارد که این بانک بیشترین سپرده دریافتی خود را معطوف به سپرده‌های بلندمدت یکساله کرده و بیشترین تسهیلات پرداختی آن مربوط به مشارکت مدنی بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، طبق اطلاعات منتشر شده، بانک دی در آذرماه سالجاری ۱۶هزار و ۷۹۶میلیارد و ۶۶۲میلیون و ۸۰۰هزار تومان سپرده بانکی جذب کرده که بیشترین سهم به میزان ۴۷درصد و معادل ۸۰۳۳میلیارد و ۹۳۳میلیون و ۶۰۰هزار تومان مربوط به سپرده‌های کوتاه مدت بوده است. همچنین کمترین میزان سپرده با سهم ۰.۰۳درصدی مربوط به سپرده‌های قرض الحسنه پس انداز ارزی به میزان ۵میلیارد و ۸۶۶میلیون و ۲۰۰هزار تومان بوده است.
 
با توجه به اطلاعات منتشر شده، در آذرماه امسال بانک دی ۱۷هزار و ۱۴۸میلیارد و ۷۶۵میلیون و ۱۰۰هزار تومان سپرده تسویه کرده است که بیشترین میزان تسویه سپرده در این ماه با سهم ۴۷درصدی مربوط سپرده‌های کوتاه مدت بوده است.
 
اما در مورد سود سپرده‌ها نزد بانک دی در یک ماهه آذرماه باید گفت که در آمار و اطلاعات اعلامی، سود سپرده‌های بانکی در مجموع ۴۱۱میلیارد و ۴۳۵میلیون و ۴۰۰هزار تومان اعلام شده که بیشترین حجم سود به میزان ۲۲۸میلیارد و ۶۷۹میلیون و ۷۰۰هزار تومان و سهم ۵۵درصدی مربوط به سپرده‌های بلند مدت یکساله است.
 
همچنین سود سپرده‌های بانک دی در ۹ماهه امسال ۳۹۲۵میلیارد و ۷۲۲میلیون و ۱۰۰هزار تومان بوده که سپرده‌های کوتاه مدت و بلند مدت یکساله با سهم ۹۶درصدی بیشترین میزان سود را به خود اختصاص داده اند.
 
بانک دی در آذرماه ۹۵۴میلیارد و ۵۵۸میلیون و ۷۰۰هزار تومان تسهیلات اعطا کرده که ۴۹۵میلیارد و ۴۹میلیون و ۸۰۰هزار تومان از آن معادل بیش از نیمی از کل تسهیلات پرداختی را به تسهیلات مشارکت مدنی اختصاص داده است. ارائه این میزان تسهیلات مشارکت مدنی در حالی به ثب رسیده که میزان تسهیلات قرض الحسنه تنها ۰.۳۶درصد، اجاره به شرط تملیک ۰.۱۱درصد و جعاله ۰.۸۱درصد از کل میزان تسهیلات اعطایی آذرماه را به خود اختصاص داده اند.
 
در این مدت بانک دی توانسته ۷۷۷میلیارد و ۴۲۸میلیون و ۵۰۰هزار تومان از تسهیلات پرداختی خود را وصول کند که در این مسیر نیز سهم اصلی به میزان ۶۶درصد مربوط به مشارکت مدنی بوده است.
 
اما بررسی درآمد این بانک از طریق ارائه تسهیلات در آذرماه نشان از آن دارد که بانک دی درآمدی در حدود ۱۸۰میلیارد و ۹۹۲میلیون و ۲۰۰هزار تومان داشته که حدود ۲۶۰میلیون تومان از آن مربوط به تسهیلات قرض الحسنه و ۱۴۱میلیارد و ۸۰۷میلیون و ۱۰۰هزار تومان مربوط به مشارکت مدنی بوده است.
 
درآمد این بانک در ۹ماهه سالجاری از طریق ارائه تسهیلات بانکی معادل ۷۳۲میلیارد و ۸۲۷میلیون تومان بوده که مشارکت مدنی سهم بسزایی در این زمینه داشته است.
 
به گزارش ایسنا، بانک دی در آذرماه ۶۱۱۵میلیارد و ۷۹۲میلیون و ۴۰۰هزار تومان سپرده قرض الحسنه جذب کرده که از این میزان تنها ۰.۰۵درصد معادل ۳میلیارد و ۴۳۰میلیون و ۲۰۰هزار تومان را به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اختصاص داده است.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک دی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *