RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

بیمه البرز ۲۵.۰۹۶ میلیارد ریال بیمه نامه فروخت

۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۷کد خبر: 299727
ایستانیوز: شرکت بیمه البرز بر اساس آمار منتشره روی کدال سازمان بورس، در ۱۰ماه امسال ۲۵.۰۹۶ میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال بیمه نامه فروخته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، شرکت بیمه البرز که با نماد البرز و با سرمایه 4.000 میلیارد ریالی از شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران است، از ابتدای دوره مالی تا پایان ماه نخست فصل زمستان امسال، 14.819 میلیارد و 957 میلیون ریال به بیمه گزاران خود بابت زیان های وارده، خسارت پرداخت کرده است.
 
بر اساس این گزارش، رشته های درمان و ثالث اجباری به ترتیب دارای بیشترین سهم در سبد حق بیمه و خسارت شرکت بیمه البرز در 10 ماهه امسال هستند.
 
بر این اساس، 7.172 میلیارد و 640 میلیون ریال یعنی 29 درصد از حق بیمه های البرز در رشته درمان به دست آمده و در مقابل، 44 درصد از خسارت ها معادل 6.590 میلیارد و 881 میلیون ریال از خسارت ها نیز در این رشته پرداخت شده است.
 
رشته ثالث اجباری هم دومین رشته بزرگ در بیمه البرز است به گونه ای که 6.438 میلیارد و 352 میلیون ریال معادل 26 درصد از حق بیمه ها و 3.943 میلیارد و 450 میلیون ریال معادل 27 درصد از خسارت ها به این رشته اختصاص یافته است.
 
البرز همچنین در رشته آتش سوزی 2.693 میلیارد و 10 میلیون ریال حق بیمه تولید کرده که معادل 11 درصد از کل حق بیمه تولیدی این شرکت است. میزان خسارت این رشته هم 3 درصد از کل خسارت ها یعنی مبلغی معادل 376 میلیارد و 231 میلیون ریال گزارش شده است.
 
رشته بدنه دیگر رشته فعال در بیمه البرز است که 8 درصد از کل حق بیمه های تولیدی و همچنین خسارت های پرداختی شرکت را از آن خود کرده است. میزان حق بیمه تولیدی در این رشته در 10 ماهه امسال 1.910 میلیارد و 400 میلیون ریال و خسارت پرداختی آن معادل 1.189 میلیارد و 978 میلیون ریال اعلام شده است.
 
رشته های بیمه زندگی اعم از اندوخته دار و غیراندوخته دار هم درمجموع 5 درصد از کل پورتفوی بیمه ای و 7 درصد از خسارت های پرداختی البرز را از آن خود کرده اند.
 
بیمه البرز 1.234 میلیارد و 476 میلیون ریال از حق بیمه های خود را در رشته های بیمه زندگی به دست آورده و 976 میلیارد و 205 میلیون ریال نیز در این رشته ها خسارت به مشتریان پرداخته است.
 
این گزارش نقدینه حاکی است، نخستین شرکت بیمه خصوصی شده کشور در یک ماهه منتهی به پایان دی ماه 98 مبلغی معادل 2.339 میلیارد و 585 میلیون ریال بیمه نامه به فروش رسانده و در قبال آن، خسارت پرداختی معادل 1.833 میلیارد و 917 میلیون ریال را به ثبت رسانده است

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه البرز
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *