RSS
امروز یکشنبه ، ۴ اسفند ۱۳۹۸
آخرین اخبار

چشم‌انداز افزایش سود «وبصادر» در سال ٩٨

رانت‌خواران فولادی علیه سهامداران شرکت‌های بورسی

سه استان پرتقاضا در اخذ تسهیلات نوسازی بافت فرسوده

تأمین اجتماعی با رشد اقتصادی پیوند ناگسستنی دارد

تخفیف بهاران بیمه پاسارگاد

توصیه های امنیتی را جدی بگیرید، خطر در کمین است

مشارکت فعالانه بانک ملی ایران برای توسعه بنگاه های اقتصادی

ساخت کشتی تفریحی گنجر با حمایت بانک توسعه تعاون

فروش تعهدی فردا عملیاتی می‌شود

تأثیر قرار گرفتن ایران در لیست سیاه FATF در بلندمدت مشخص خواهد شد

بررسی نحوه ورود SME‌ها به بورس

برگزاری اولین همایش سراسری اعضای شورای هماهنگی نمایندگان استان های بیمه "ما"

سیاه‌چاله‌ای به نام FATF

نایب‌قهرمانی تیم فوتسال بانک سامان در جام سفیر

ابزاری جدید در بازار سرمایه

نبرد ویروس کرونا و اقتصاد

شفاف‌سازی صورت‌های مالی ۹ ماهه بانک اقتصاد نوین

تغییرات در هیات مدیره و مدیرعاملی بانک دی

عوامل گرانی ارز

دلار عقب رفت

راه اندازی بازار آب، اولویت کاری بورس انرژی

افت شاخص بورس جبران شد

سرمایه گذاری در بازار سرمایه هیچ اثر تورمی ندارد

انتشار اوراق سلف موازی استاندارد ۱۰ هزار میلیارد ریالی

کیفیت سامانه کشف تقلب ایران در سطح استانداردهای جهانی است

بازدید مدیران ارشد بانک ایران زمین از شعب استان فارس

۱۶:۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۷کد خبر: 299720
ایستانیوز:مدیران امور شعب استان ها و سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین از شعب استان فارس بانک ایران زمین بازدید کرده و با همکاران جلساتی در جهت افزایش بهره وری و شنیدن مشکلات و ارائه راهکارها برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، حسینی کناروئی مدیرامور شعب استان ها و علی فتاحی مدیرامور سرمایه انسانی و آموزش در سفری به استان فارس از تعدادی از شعب این استان بازدید نموده با مسئولان و کارکنان این شعب دیدار و در جریان امور جاری آنها قرار گرفتند.
 
در این بازدید عملکرد شعب به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها و سایر آمارهای مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.
 
حسینی کناروئی در این بازدید ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت شعب استان فارس،در بخشی از سخنان خود با تاکید بر حفظ اعتماد مشتریان، احترام به مشتری و رعایت اخلاق حرفه ای را بهترین ابزار جذب منابع عنوان نمود و از همکاران خواستار شد تا با رعایت اصول مشتری مداری و اخلاق گرایی در ارتقای سطح کیفی رضایتمندی مشتریان بکوشند.
 
رعایت آراستگی شعب، حرکت به سمت دانش محوری و به روز بودن تمامی همکاران از آمارهای شعب ورهنمودهای لازم به منظور ارتقاء کیفی عملکرد شعب، از دیگر سخنان حسینی کناروئی در این بازدید بود.
 
علی فتاحی مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش طی سخنانی سیاست ها و استراتژی بانک را در بخش سرمایه های انسانی بیان کرد و خواستار شد تا همکاران با تلاش و همت، بانک را در رسیدن به اهداف و برنامه ها منابع انسانی یاری نمایند.
 
مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش با تاکید بر آموزش و بروز بودن دانش سازمانی افزود: نقش آموزش علاوه بر افزایش دانش، سبب تبادل اطلاعات، دانش کاری و استفاده از تجربیات همکاران خواهد شد و هدایت و آموزش صحیح نیروی انسانی، موفقیت هایی را برای بانک و پرسنل به همراه خواهد داشت.
 
حسینی کناروئی و علی فتاحی در این سفر از نمایندگان شعب برتر در مسابقه بخشنامه خوانی و برندگان خوش شانس باشگاه مشتریان با اهدا لوح سپاس تقدیر و تشکر کردند.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *