RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

کارنامه عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران درخشان است

۱۱:۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۵کد خبر: 299573
ایستانیوز:عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در جمع روسای شعب و همکاران استان کرمانشاه گفت: با روند پیش رو و عملکرد فوق العاده پرسنل بانک، به قطعیت می توان گفت کارنامه بانک قرض الحسنه مهرایران بسیار روشن است و چشم انداز خوبی دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عیسی امامی در جمع روسای شعب استان کرمانشاه با بررسی و مقایسه عملکرد شش ماه ابتدای سال ۹۸ با مقطع فعلی، گفت: در آینده ای نزدیک بانک قرض الحسنه مهر ایران یک بانک بسیار بزرگ خواهد شد و لازم است که تمام پرسنل آن تفکرات بزرگ و متفاوتی داشته و با تسلط بر امور بانکداری نوین و به روزترین اطلاعات مالی دنیا وارد بانک شوند.
وی تصریح کرد: مردم به بانک قرض الحسنه مهرایران علاوه بر انجام بهترین خدمات بانکی به عنوان مشاور اقتصادی و پرچم دار بانکداری نوین نگاه می کنند و انتظار متمایز بودن را از ما دارند، این نشان می دهد توقع مردم و مسئولین نسبت به بانک کاملاً متفاوت از قبل شده است.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران با اشاره به افتتاح سیستم های نوین بانکداری دیجتیال و سامانه برنامه عملیاتی شعب گفت: شفافیت نتیجه سامانه برنامه عملیاتی است، هرشعبه این امکان را دارد به صورت روزانه عملکرد خود را با سایر شعب کشور مقایسه کند و درک درستی از وضعیت فعلی شعبه خود به دست آورد و با تقویت نقاط قوت و تحلیل نقاط ضعف شعبه برنامه مناسبی در جهت دستیابی به اهداف خود تعیین کنند .
امامی ادامه داد : خروج از سیستم سنتی و کاغذی کار بسیار دشواری بود که به خواست خدا و به همت مدیران ارشد بانک با همکاری کامل ادارات مرکزی توانستیم به عنوان اولین بانک در ایران آن را پیاده سازی کنیم. سامانه میعاد میراث ماندگاری در سیستم بانکی خواهد بود که بانکداری را برای مشتری و کارمند ساده و راحت می کند. امید است با توسعه این سامانه و رفع اشکالات جزئی، روند رو به رشد بانک سرعت بیشتری پیدا کند و به یقین با پیاده سازی سامانه های فوق و اقدامات آتی سال ۹۹ یک سال پر افتخار برای بانک قرض الحسنه مهر ایران باشد.
شایان ذکر است، در این جلسه وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت، ترکیان رییس اداره کل حسابدری و بودجه، فرجی مهماندار رییس اداره کل توسعه سرمایه انسانی و غلامی سرپرست اداره کل سازمان و برنامه ریزی نیز حضور داشتند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *