RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

بازدید مدیرعامل بیمه البرز از شعب شرکت در استان خوزستان

۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۵کد خبر: 299566
ایستانیوز:محسن پورکیانی مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره به همراه مجید علی‌پناهی رییس هیات مدیره و تنی چند از اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت بیمه البرز از شعب اهواز ، آبادان و بندرامام خمینی(ره) بازدید کردند .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، محسن پورکیانی در جمع کارکنان و نمایندگان شعبه اهواز ضمن ابراز مسرت از حضور در استان خوزستان اظهار داشتند با توجه به پتانسیل بسیار مطلوب استان خوزستان در حوزه های مختلفی چون صنعتی،‌ نیروی انسانی و ... انتظار می‌رود که حرکت رو به جلوی بیمه البرز در استان ادامه یافته و سهم بیمه در سبد خانوار و صنایع استان افزایش یابد . همچنین ایشان با توجه به سیاست های جدید بیمه البرز و لزوم گسترش بیمه های عمر اظهار امیدواری کرد که با برنامه ریزی صحیح، ‌توسعه شبکه فروش و طراحی و ارائه محصولات جدید بیمه عمر، ‌متناسب با نیاز بیمه گذاران و هموطنان عزیز بتوانم شاهد رشد و نفوذ این رشته بیمه ای بین هموطنان عزیز در استان خوزستان باشیم .
وی در ادامه با بررسی مسایل و موارد مورد بحث حوزه شبکه فروش تحت سرپرستی شعبه اهواز با بیان لزوم و اهمیت انجام آموزش در حوزه‌های مختلف ابراز امیدواری کرد یا پیش بینی به عمل آمده در سال آینده شاهد برگزاری دوره‌های آموزشی مفید و خوبی برای نمایندگان و ارکان شبکه فروش در حوزه‌های مختلف باشیم و بتوانیم با تقویت همه جانبه شبکه فروش علاوه بر رشد سهم بیمه های زندگی در سبد پرتفوی شرکت شاهد رشد عملکرد و افزایش سهم بازار بیمه‌البرز در استان خوزستان باشیم .
ایشان همچنین در بازدید از شعب آبادان و بندرامام خمینی(ره) در دیدار با کارکنان و نمایندگان این شعب ضمن آرزوی توفیق بیشتر برای آنان اظهار داشت که هدف همه ما سودآوری است، شرکت بیمه البرز، شرکتی بازرگانی است و نباید شرکت و نمایندگان ضرر و زیان ببینند بلکه باید ایشان نیز از سود بهره‌مند شوند. شرکت بیمه البرز باید سود ده باشد تا بتواند به نماینده خود نفع برساند و این مسیری دوسویه است که تلاش شرکت و نماینده را می طلبد .
مدیرعامل بیمه البرز در ادامه افزود، یکی از اهداف اصلی شرکت در سال آینده افزایش و گسترش شبکه فروش عمر می باشد که لازم است با جدیت پیگیری و انجام شود . به همین منظور برنامه‌ریزی‌های لازم برای تولید محصولات عمر مناسب بازار و برنامه‌های آموزشی و نیز گسترش شبکه فروش انجام پذیرد که انشا‌اله شاهد شکوفایی و رشد این رشته در سبد پرتفوی شرکت باشیم .

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه البرز
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *