RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

در ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه انجام شد

رونمایی از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر

۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱کد خبر: 299424
ایستانیوز:سامانه خدمات برخط بیمه کوثر به منظور تسهیل در ارایه خدمات به ذی‌نفعان و آحاد جامعه در ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه رونمایی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارها مالی(ایستانیوز)، در ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با حضور مدیرعامل و جانشین ساتا، رییس پژوهشکده بیمه، مدیرعامل بیمه کوثر و جمعی از مسئولان و مدیران صنعت بیمه کشور، از این سامانه رونمایی شد.
 
مدیر فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات بیمه کوثر در توضیح کارکرد این سامانه گفت: سامانه خدمات برخط بیمه کوثر هم‌اکنون پنج پوشش بیمه‌ای را عرضه و تا پایان امسال نیز ۳۰نوع پوشش بیمه‌ای را به متقاضیان و مشتریان بیمه کوثر عرضه می‌کند.
 
محمدرضا مومنی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیمه‌نامه‌های شخص‌ثالث اتومبیل، بدنه اتومبیل، آتش‌سوزی، حوادث و درمان مسافرتی بیمه کوثر توسط این سامانه عرضه می‌شود، افزود: این سامانه برای تسهیل در ارایه خدمات به مشتریان بیمه کوثر راه‌اندازی شده است و در مراحل بعدی نیز امکان پرداخت خسارت به بیمه‌گذاران فراهم خواهد شد.
 
وی در توضیح روال پرداخت خسارت در سامانه خدمات برخط بیمه کوثر گفت: پرداخت‌ها با توجه به نوع خسارت متفاوت خواهد بود، در واقع با اعلام حادثه و بارگذاری مدارک توسط زیان‌دیده و ارجاع مدارک به کارشناسان بیمه کوثر، مدارک ارسال شده بررسی، تایید و خسارت پرداخت می‌شود.
 
مومنی افزود: قابلیت دیگر این سامانه، ارایه کد و حساب کاربری به تک‌تک فعالان شبکه فروش شرکت است و آنها می‌توانند از طریق حساب کاربری خود با مشتریان‌شان در ارتباط باشند و مانند گذشته انواع خدمات بیمه‌ای را عرضه کنند.
 
وی در ادامه به بیان دیگر مزایای سامانه خدمات برخط بیمه کوثر پرداخت و گفت: در این سامانه امکان مشاوره برای بیمه‌گذاران نیز فراهم است، ضمن اینکه زیرساخت مناسبی برای شرکای شرکت ایجاد شده است تا بتوانند فرایندها را ببینند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.
 
مدیر فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات بیمه کوثر با تاکید بر اینکه رویکرد بیمه کوثر در سال‌های گذشته ارایه خدمات برخط و غیرحضوری به بیمه‌گذاران بوده است، افزود: شرکت بیمه کوثر همواره در ارایه خدمات الکترونیک جزو اولین‌ها بوده است و با ارایه سامانه‌هایی همچون داشبورد، CRM و ارتباط با مشتریان، سامانه مدیریت مناقصات و به بهره‌برداری رساندن استارت‌آپ مرکوری که ۲۵هزار کاربر دارد، توانسته است در رتبه‌بندی‌های اعلام‌شده از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، رتبه اول خلاقیت و نواوری و رتبه دوم را در حوزه ارایه خدمات الکترونیک به دست آورد.
 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *