RSS
امروز چهارشنبه ، ۷ اسفند ۱۳۹۸
آخرین اخبار

دوستی‌ها و دشمنی‌های جهانی در سال ۲۰۲۰

قیمت خانه ۴۴ درصد بیشتر شد

ایجاد ۲۹ هزار فرصت شغلی با تسهیلات بانک ملی ایران

اقدامات پیشگیرانه تجارت‌نو برای پیشگیری از کرونا

در سال۱۴۰۰تنها بانک بدون شعبه کشور خواهیم بود

کاهش ساعت کاری شعب بانک سامان در قم، اراک و رشت

مشتریان بانک سینا ترجیحا از خدمات بانکداری الکترونیک استفاده کنند

چهارمین مرحله کمک معیشتی شنبه واریز می‌شود

لزوم اصلاح نظام بانکی برای تحقق رشد اقتصادی کشور

کدام خانه‌ها مشمول پرداخت مالیات جدید می‌شوند؟

عملکرد ۹۸ بانک صادرات ایران را با سود می بندیم

رشد قیمت طلا و نقره تا کجا ادامه دارد؟

کمک اوراق «گواهی ظرفیت» به تامین مالی نیروگاه‌ها

۶۰ لیتر بنزین نوروزی برای خودروها تخصیص یافت

بهره گیری از بانکداری الکترونیک برای تردد غیر ضرور

رشد ۲۰ درصدی تولید فولاد ایران نسبت به جهان

نحوه دریافت سود سهام عدالت مشمولان متوفی

نرخ دلار به ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان رسید

قیمت سکه طرح جدید به ۶ میلیون و ۶۰ هزار تومان رسید

اقتصاد هند چگونه به مسیر رشد بازمی‌گردد؟

خاورمیانه در معرض کرونا است

برای انجام امور بانکی به بانک مراجعه نکنید

موافقت مدیرعامل سایپا با پیشنهاد تغییر نام "رهام" به "شاهین"

تداوم روند مثبت بورس تا پایان سال‌۹۸

پیش فروش ۳ محصول ایران خودرو از چهارشنبه

در ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه انجام شد

رونمایی از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر

۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱کد خبر: 299424
ایستانیوز:سامانه خدمات برخط بیمه کوثر به منظور تسهیل در ارایه خدمات به ذی‌نفعان و آحاد جامعه در ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه رونمایی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارها مالی(ایستانیوز)، در ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با حضور مدیرعامل و جانشین ساتا، رییس پژوهشکده بیمه، مدیرعامل بیمه کوثر و جمعی از مسئولان و مدیران صنعت بیمه کشور، از این سامانه رونمایی شد.
 
مدیر فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات بیمه کوثر در توضیح کارکرد این سامانه گفت: سامانه خدمات برخط بیمه کوثر هم‌اکنون پنج پوشش بیمه‌ای را عرضه و تا پایان امسال نیز ۳۰نوع پوشش بیمه‌ای را به متقاضیان و مشتریان بیمه کوثر عرضه می‌کند.
 
محمدرضا مومنی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیمه‌نامه‌های شخص‌ثالث اتومبیل، بدنه اتومبیل، آتش‌سوزی، حوادث و درمان مسافرتی بیمه کوثر توسط این سامانه عرضه می‌شود، افزود: این سامانه برای تسهیل در ارایه خدمات به مشتریان بیمه کوثر راه‌اندازی شده است و در مراحل بعدی نیز امکان پرداخت خسارت به بیمه‌گذاران فراهم خواهد شد.
 
وی در توضیح روال پرداخت خسارت در سامانه خدمات برخط بیمه کوثر گفت: پرداخت‌ها با توجه به نوع خسارت متفاوت خواهد بود، در واقع با اعلام حادثه و بارگذاری مدارک توسط زیان‌دیده و ارجاع مدارک به کارشناسان بیمه کوثر، مدارک ارسال شده بررسی، تایید و خسارت پرداخت می‌شود.
 
مومنی افزود: قابلیت دیگر این سامانه، ارایه کد و حساب کاربری به تک‌تک فعالان شبکه فروش شرکت است و آنها می‌توانند از طریق حساب کاربری خود با مشتریان‌شان در ارتباط باشند و مانند گذشته انواع خدمات بیمه‌ای را عرضه کنند.
 
وی در ادامه به بیان دیگر مزایای سامانه خدمات برخط بیمه کوثر پرداخت و گفت: در این سامانه امکان مشاوره برای بیمه‌گذاران نیز فراهم است، ضمن اینکه زیرساخت مناسبی برای شرکای شرکت ایجاد شده است تا بتوانند فرایندها را ببینند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.
 
مدیر فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات بیمه کوثر با تاکید بر اینکه رویکرد بیمه کوثر در سال‌های گذشته ارایه خدمات برخط و غیرحضوری به بیمه‌گذاران بوده است، افزود: شرکت بیمه کوثر همواره در ارایه خدمات الکترونیک جزو اولین‌ها بوده است و با ارایه سامانه‌هایی همچون داشبورد، CRM و ارتباط با مشتریان، سامانه مدیریت مناقصات و به بهره‌برداری رساندن استارت‌آپ مرکوری که ۲۵هزار کاربر دارد، توانسته است در رتبه‌بندی‌های اعلام‌شده از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، رتبه اول خلاقیت و نواوری و رتبه دوم را در حوزه ارایه خدمات الکترونیک به دست آورد.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *